Avatar billede hammerhead Nybegynder
27. maj 2005 - 14:45 Der er 4 kommentarer og
4 løsninger

Feedback og ideer ønskes

Hej.

Jeg kunne godt bruge noget feedback på:
http://www.danfest.dk

Dertil nogle ideer til hvad der skal være på en festivalside.
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2005 - 15:05 #1
Jeg syntes det ser godt ud!~)
Man kunne måske forestille sig at siden med tiden bliver temmelig lang og derfor kan det blive nødvendigt at udnytte bredden lidt bedre.
Siden har ikke mange farver på, det kan jeg godt lide. Det giver også små indslag med farver en større gennemslagskraft, så bliv ved med det.
Keep it simpel and stupid (with a few surprices).
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
28. maj 2005 - 18:03 #2
Når man trykker "printvenlig side" - skal den måske selv sende siden til print.
Avatar billede huset Praktikant
29. maj 2005 - 09:39 #3
Dejlig overskuelig site, men synes topbanner er for stort
Avatar billede hammerhead Nybegynder
29. maj 2005 - 20:41 #4
Tak for jeres tid.

spg - ja, det med bredden er med i overvejelserne.

musicchart.dk - god ide, det tilføjer jeg.

huset - ja, du har ret. Fylder ret meget af skærmen i en lille opløsning. Finder en anden løsning.

Flere der vil kommentere siden? Ellers må spg og musicchart lige ligge et svar for point.
Avatar billede Slettet bruger
30. maj 2005 - 09:20 #5
Svar!~)
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
30. maj 2005 - 13:32 #6
svar
Avatar billede ambrogio Nybegynder
31. maj 2005 - 00:15 #7
Banneret er meget stort, og måske kunne det gøres lidt mindre, men man er i hvertfald ikke i tvivl om hvad siden går ud på, hvilket er positivt. Jeg ville nok vælge en anden baggrundsfarve end hvid, da det flyder for meget sammen med det store tekstfelt i midten af siden. En mørk blå, tror jeg ville passe godt. Overskrifterne i siderne er ikke så markante, som de bør være. Prøv f.eks. at give dem en lidt mørkere baggrundsfarve, men i samme blå nuance. Bunden er fin, men den passer overhovedet ikke sammen med resten af siden. Ellers nogle fine farver du har valgt.
Avatar billede hammerhead Nybegynder
01. juni 2005 - 12:07 #8
Hej alle.

Så har jeg tilføjet nogle rettelser. Har det hjulpet?