Avatar billede logfiler Nybegynder
27. maj 2005 - 12:39 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til procedure i Outlook 2003 (Engelsk udgave)

Er det muligt at slippe for at have en mappe med "Sent Items" og "deleted Items"?

Med andre ord: Efter at jeg har sent en e-mail, ønsker jeg ikke at jeg kan gå tilbage til den i "sent Items" sådan at den er helt væk, når den er sent.

Tilsvarende vil jeg have det sådan, at e-mails, når jeg har trykket på delete, er væk betandigt, sådan at de ikke kan genfindes i en mappe f.eks. "delete Items"

Gerne et hurtigt svar
Avatar billede necro655 Nybegynder
27. maj 2005 - 12:44 #1
når du sletter..prøv and holde shift nede når du trykker på delete tasten..

men du søger vel en mere general metoede.som jeg dog ikke kender til.

angående sin sent items..jeg ved efter som jeg har programmer exchange og outlook at det er muligt at fortælle outlook at den ikke skal gemme en kopi i sent items..men om der er en "option" for det i outlook ved jeg ikke.
Avatar billede dragonknight Juniormester
27. maj 2005 - 12:46 #2
Functions > Settings > E-Mail Settings Der kan du fjerne fluebenet ud for Save copy of E-Mail in sent items, eller noget i den stil (har den danske).
Avatar billede dragonknight Juniormester
27. maj 2005 - 12:48 #3
I den danske hedder det: Funktioner > Indstillinger > E-Mail indstillinger > Gem kopier af meddelelserne i mappen Sendt Post
Avatar billede necro655 Nybegynder
27. maj 2005 - 12:48 #4
når den findes..ja..så lærte jeg sku også noget idag :)
Avatar billede cpufan Juniormester
27. maj 2005 - 12:50 #5
du kan oprette en regel, på "sendt fra dig" med en størrelse på min. 0 og højest 10000000 kb slet permanent.
det ordner da sendt post
Avatar billede dragonknight Juniormester
27. maj 2005 - 12:51 #6
Du kan også sætte den til automatisk at tømme slettet post ved afslutning af programmet, hvis det har interesses ?
Avatar billede cpufan Juniormester
27. maj 2005 - 12:52 #7
højreklik på slettet post, vælg egenskaber, autoarkiver, emner der er ældre end o dage, slet emner permanent.
Avatar billede dragonknight Juniormester
27. maj 2005 - 12:53 #8
Igen i den danske:

Funktioner > Indstillinger > E-Mail indstillinger > klik fanebladet Andet > Under generelt sættes flueben ud for "Tøm mappen slettet post når der afsluttes."
Avatar billede dragonknight Juniormester
27. maj 2005 - 12:55 #9
Disse 2 skulle gerne leve op til dit krav, eller ?
Avatar billede logfiler Nybegynder
27. maj 2005 - 13:02 #10
hvordan gør jeg, hvis jeg vil tømme slettet post ved afslutning af programmet; eller endnu bedre, hvis jeg helt kan komme af med mappen slettet post.
Avatar billede logfiler Nybegynder
27. maj 2005 - 13:03 #11
hov havde overset en line - det står der jo
Avatar billede logfiler Nybegynder
27. maj 2005 - 13:08 #12
jeg giver jer jeres point - det var fint, tak. Men må jeg ikke lige høre inden jeg lukker spørgsmålet: Jeg har en hurtigtast til min mail, sådan at outlook åbnes. Kan jeg gøre det sådan, at den første side jeg kommer ind på, når mailen åbnes ikke er inboxmappen, men hellere outlook today?
Avatar billede dragonknight Juniormester
27. maj 2005 - 13:09 #13
27/05-2005 12:53:33 slettet indholdet i slettet post (Deleted Items) ved afslutning af programmet.
Avatar billede dragonknight Juniormester
27. maj 2005 - 13:10 #14
Jamen det gør min da, altså Outlook today.
Avatar billede logfiler Nybegynder
27. maj 2005 - 13:11 #15
Det gør min kun hvis jeg trykker på outlook ikonet på selve skrivebordet. Når jeg trykker på genvejsknappen, så kommer den ind i indbakken, og jeg vil heller have outlook today, hvor jeg ser kalender med det samme
Avatar billede dragonknight Juniormester
27. maj 2005 - 13:16 #16
Når du er i Outlook idag, så er der en knap oppe i højre side af læsefeltet, hvorpå der står: "Tilpas Outlook i dag". Hvis du trykker på denne, så kan du sætte et flueben ud for "gå direkte til outlook idag ved start."
Avatar billede logfiler Nybegynder
27. maj 2005 - 13:19 #17
der er et flueben i den - det virker ikke alligevel
Avatar billede dragonknight Juniormester
27. maj 2005 - 13:23 #18
Mystisk ! ! ! ! !
Avatar billede dragonknight Juniormester
27. maj 2005 - 13:30 #19
27/05-2005 13:16:02 Under tilpas Outlook i dag, er der flere settings du kan skrue på, hvad angår det den skal vise. Prøv at fidle med dem !
Avatar billede dragonknight Juniormester
27. maj 2005 - 13:31 #20
Forøvrigt tak for points.