Avatar billede janbr Nybegynder
26. maj 2005 - 15:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Åbne en del af i en anden side i ramme

Hej
Jeg vil gerne kunne åbne en del af en anden side i en ramme på min egen side. Det kunne fx. være et tekstfelt.
Er der nogen der har et forslag - kan det overhovedet lade sig gøre
Avatar billede arne_v Ekspert
26. maj 2005 - 15:02 #1
jeg ved ikke om man kan lave en IFRAME fra en anden site

men har du overvejet copyrigth aspektet ?
Avatar billede janbr Nybegynder
27. maj 2005 - 08:10 #2
Nej det har jeg ikke, men det drejer sig om en driftsstatus på et stykke software som mit system er afhængigt af. Der skal nok bedes om lov til det, men det burde ikke være umuligt at få lov.
Du kan se siden her: http://www.toldskat.dk/basic.php?source=/html/toldsystem.cnt
Det drejer sig om informationsfeltet midt på siden. Det er den jeg gerne vil kunne vise (eller bare informationerne) og ikke hele deres side.
Avatar billede arne_v Ekspert
27. maj 2005 - 18:53 #3
prøv og sæt den IFRAME de bruger ind på din side
Avatar billede janbr Nybegynder
30. maj 2005 - 11:35 #4
Jeg kan godt vise den i en IFrame, men det er jo fra øverste ventre hjørne.
Hvordan får jeg den til at hoppe ind "midt" på den anden side.
Avatar billede janbr Nybegynder
17. november 2008 - 11:31 #5
Lukker