Avatar billede namnam Nybegynder
26. maj 2005 - 13:54 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Hvilket faktureringsprogram

Jeg søger et et faktureringsprogram til et mindre firma der hander med keramik. Der skal vare en varedatabase etc etc. Er der nogen der kan komme med nogle forslag, det må helst ikke koste en bondegård og være rimeligt nemt at gå til..
Avatar billede popsy Novice
26. maj 2005 - 14:02 #1
www.summasummarum.dk nemt at gå til, og du kan prøve før du køber.
Avatar billede trekkies Juniormester
26. maj 2005 - 14:16 #2
http://www.winkas.dk/
Du kan også hente en demo :)

Ved ikke om de har noget med keramik, men du kan kontakte dem for flere detajler:
Avatar billede AnyFellow Mester
26. maj 2005 - 14:32 #3
Hvis du vil bruge en revisor til at lave dine regnskaber, kunne du kontakte vedkommende og så købe det de anbefaler.

Vi har købt Navision C5 Light, da vores revisor kender dette, og kan vejlede os i hvordan vi laver forskellige ting. At det er lidt dyrere end nogle af de andre, har tjent sig ind i det lange løb.
Avatar billede halifax Nybegynder
26. maj 2005 - 18:04 #4
Har du MS Access kan du hente et dansk helt GRATIS økonomisystem med bogføring, debitorer, kreditorer, varelager m.m. so kan udskrive fakturaer, kreditnotaer, kontoudtog og meget mere - Sigma Regnskab
http://www.sigmaregnskab.dk/

Skal du blot have et dansk GRATIS faktureringssystem - også baseret på Access - kan du hente det her
http://www.nettips.dk/Default.asp/KatId=97/SubId=97/id=637/text=Gratis+faktureringssystem

Men jeg vil anbefale Sigma Regnskab, da du her får et komplet bogholderisystem til bl.a. momsafregning, holde styr på debitorer, kreditorer, varekøb, varebehldning osv - hvis du har behov for den slags.  :)
Avatar billede namnam Nybegynder
03. juni 2005 - 16:35 #5
Det blev sigma mange tak for hjælpen begge ti