Avatar billede coool Nybegynder
25. maj 2005 - 23:57 Der er 1 kommentar og
1 løsning

hjælp til at lave eller få lavet en lille smart Hjemme side

Hej jeg vil bare høre om der ikke er en eller måske nogen som vil hjælpe med at lave en hjemme side til mig,det skal handle og min Hund og den Træning,,,,,,håber det lykkes      måske noget i stil at  www.teleselskaberne.dk
Avatar billede triple-x Nybegynder
26. maj 2005 - 00:13 #1
det på teleselskaberne.dk ligner en template fra et amerikansk firma hvis det er noget i den stil med iriternde musik i flashfilen :) så kig på www.templatemonster.com hvor du kan købe disse designs for en 50$ hvilket jo er ingen penge.

De er klar til at blive sat op, det eneste det kræver at du sætter teksten ind samt der måske skal rettes en smule i PSD filerne ( hvis du ikke selv kan klare det kan du bruge opgaver - grafiske opgaver kategorien.
Avatar billede coool Nybegynder
27. maj 2005 - 07:14 #2
ikke lige det svar jeg havde håbet på Sorry