Avatar billede racermus2 Nybegynder
25. maj 2005 - 15:52 Der er 1 kommentar

Netværk mellem stationær og bærbar (switch)

Hey,

Prøver at få forbindelse mellem min bærbar og stationære computer..

Kunne på et tidspunkt se den anden computer (kan jeg ikke mer?) når jeg kiggede under arbejdsgruppecomputere, men når jeg trykkede på den, sagde den jeg ikke havde rettigheder..

hvordan skal det sættes op så jeg stadig kan gå på nettet og det hele?

Forbindelse:

Udefra --> Modem --> 5 ports switch --> computerene

håber i kan hjælpe med en komplet guide :o)

Rasmus
Avatar billede kenp Novice
27. maj 2005 - 23:51 #1
komplet guide gider jeg ikke lave til dig...

Men prøv lige at kigge på dine firewall indstillinger det kunne tyde på de havde ændret sig evt. fordi at du har skiftet ip-adresse.