Avatar billede comrades Nybegynder
24. maj 2005 - 22:40 Der er 6 kommentarer

formatering hvordan?

jeg vil formatere min lorte pc, har windows xp hvad gør jeg?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
24. maj 2005 - 22:44 #1
Avatar billede thesurfer Nybegynder
24. maj 2005 - 22:49 #2
hmm... "...efter at du har installeret et virus program..." :-)
Det må da være et "anti-virus program".. ellers er det ikke så sjovt :-)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
24. maj 2005 - 22:56 #3
Der er jo nogen som betegner MICROSOFT som ét stort virus program - tihi...

Husk det med ServicePack2 FØR FØR FØR nogen som helst forbindelse til Internettet - ka' sakses som 'løs' fil ved:
http://intern.sdu.dk/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/
DL til et passende medie og install derfra...

Good Luck...
Avatar billede aqfi Nybegynder
25. maj 2005 - 18:05 #4
nogenlunde det samme spørsmål ses her
http://www.eksperten.dk/spm/620537
Avatar billede majsmarken Nybegynder
05. august 2005 - 22:23 #5
Øhhh - er denne stadig aktuel ???
Avatar billede comrades Nybegynder
19. november 2008 - 13:31 #6
majsmarken jeg glemte spørgsmålet efter jeg formatterede, smid et svar hvis du ser dette