Avatar billede mfs85 Nybegynder
24. maj 2005 - 17:01 Der er 3 kommentarer

Prøgrammør søges til nyt projekt (PHP)

Vi er to gutter, som har fået en idé til en ny hjemmeside. Til dette projekt søger vi en PHP programmør, som ønsker at deltage i projektet helt fra begyndelsen.

Din opgave vil blive at udvikle mindre netspil inden for kategorien fodbold - her har vi en række idéer. Vi tror, der er et stort potentiale i dette projekt rent økonomisk, hvor et senere overskud vil blive delt ligeligt mellem de involverede parter.

Til projektet er i forvejen tilknyttet en dygtig webdesigner, så din opgave vil som sådan ikke inkludere udviklingen af hjemmesiden, med mindre det ønskes.

Der er på nuværende tidspunkt allerede udarbejdet udkast til både siden og spil, hvilket du naturligvis vil få indflydelse på også.

Ønsker du at høre mere om dette projekt så kontakt mig på msn: bnaa0005924@bolignet-aarhus.dk
Avatar billede mfs85 Nybegynder
25. maj 2005 - 18:56 #1
Nogen der er interesseret hvis det er i ASP? Så kontakt mig også gerne...
Avatar billede esbar Nybegynder
26. maj 2005 - 22:39 #2
Er der penge i det?
Avatar billede mfs85 Nybegynder
27. maj 2005 - 07:33 #3
"Vi tror, der er et stort potentiale i dette projekt rent økonomisk, hvor et senere overskud vil blive delt ligeligt mellem de involverede parter." - et citat fra det oprindelige indlæg. Dermed er svaret ja men det kræver en arbejdsindsats. Men hvis du er interesseret i at høre mere så tilføj mig til msn.