Avatar billede simon_gs_13 Nybegynder
24. maj 2005 - 15:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Coppermine Photo Gallery og masse tilføj af billeder

Hej,

Jeg er begyndet at bruge CPG som galleri, og harset at man kan masse tilføje bileder, men når jeg kigger på det link så får jeg at vide at jeg skal vælge den mappe jeg via ftp har opload til.
Spørgsmål: Hvilken mappe menes det, og hvorfor kan jeg ikke se nogle mapper når jeg er inde under masse tilføj
Avatar billede skater Nybegynder
24. maj 2005 - 15:37 #1
Hej

Du skal uploade dine billeder via ftp til din server - læg dem i en mappe under "dit_galleri/albums/dine_billeder". Så kan du se mappen "dine_billeder", når du går ind under masse-tilføj.

Husk iøvrigt at give skriverettigheder på den mappe du lægger dine billeder op i.
Avatar billede simon_gs_13 Nybegynder
24. maj 2005 - 15:47 #2
takker havde smidt dem inden i userpic, så det var derfor smidt et svar
Avatar billede skater Nybegynder
24. maj 2005 - 15:52 #3
Svar :)
Avatar billede skater Nybegynder
24. maj 2005 - 15:55 #4