Avatar billede fynbo Nybegynder
24. maj 2005 - 11:04 Der er 8 kommentarer og
4 løsninger

Bella White

Så er Bella White (www.bellawhite.com) åbnet. Vi mangler dog dankort-betaling, men man kan bestille.. derfor vil jeg gerne vide hvad I synes om sitet, måden det fungerer på osv.. Altså hvad kan gøres bedre, hvad mangler der osv.. hvad der skal til for at få jer til at købe vores produkter..

Der er 30 point til hvert brugtbart svar.
Avatar billede peet49 Nybegynder
24. maj 2005 - 11:08 #1
Enkel-let og overskuelig.
Avatar billede fynbo Nybegynder
24. maj 2005 - 11:13 #2
tak, men hvordan virker den på dig? Får det dig til at overveje tandblegning? er forsiden fin nok?
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2005 - 11:17 #3
Jeg synes faktisk I har gjort et godt stykke arbejde. Sitet virker stort set ens hvis man sammenligner dem i Internet Explorer og en Mozillabrowser.

Jeg synes det er en fin og overskuelig side, og jeg synes I er sluppet godt fra en del ting som mange er knap så heldige med, navnligt Jeres javascriptbenyttede navigation.

Dog er der et par detaljer jeg vil kommentere, i henhold til brugervenlighed.

Stort set alle brugervenlighedstests viser, at sans-serif fonte er mere vellidte at kigge på. Serif-fonte er skrifttyper med 'fødder', som for eksempel Times New Roman, som I benytter til alt Jeres hovedcontent. Dette ville jeg anbefale at ændre.

En anden ting er, at nu er der meget få 'nestede' sider, så her er det ikke så stort et problem - men Jacob Nielsen (brugervenlighedsguruen) har altid sagt, at det allervigtigste overhovedet på et website er, at brugeren skal vide hvor han er, hvor han kom fra, og hvor han kan komme hen! :)

Og til sidst er der så mit eget håb om en kompatibel website-verden, med XHTML 1.1 standardiseret kode! Men det lader til at Jeres site egentlig ikke behøver det, da det ser ret pænt ud i alle browsere, som jeg har prøvet. Så det kan jo være et projekt til senere regnvejrsdage :)

--
pacroon
Avatar billede peet49 Nybegynder
24. maj 2005 - 11:19 #4
Den kunne godt få mig til, at købe produktet. Forsiden er fin nok, dog er kvaliteten på billedet ikke godt.
Avatar billede triple-x Nybegynder
24. maj 2005 - 12:01 #5
Ser super ud hvilket jeg vidst også sagde dengang du havde designet til vurdering.

Dog forstår jeg ikke hvad den der dråbe i vandt betyder? er det bare en pyntedråbe? for så forvirrer den ihvertfald mig.

Æsken på forsiden, virker kanten gnidret og utrolig dårlig kvalitet i forhold til resten af siden.
Teksten kunne godt gøres lidt mere spændende, evt med noget fed skrift hvor der står bestilling. Hvorfor er bestillings vinduet med en anden font?

Ellers virker det super ud i Firefox så det er jo lækkert.

Jeg mangler et klikbar link på logoteksten tilbage til forsiden, jeg ved den er i menuen, men det er for mig ren refleks bare at trykke på logoet. Og det tror jeg også mange andre synes.
Avatar billede groggy Nybegynder
24. maj 2005 - 12:29 #6
Jeg vil ikke gentage, hvad de andre har sagt, men kun sige, at jeg er enig med alt hvad der er sagt indtil videre. Dog har jeg en lille "flueknepper" kritik. Den nederste sætning der indeholder det med copyright og rettigheder, står meget klemt helt ud til højre. Hvis den får samme padding som det danske flag har til højre side, ville det pynte.
Avatar billede thb Nybegynder
25. maj 2005 - 14:09 #7
Flot side, lige som alle de andre skriver.
Synes at der mangler hånd som cursor når man går over menuen..

style="cursor:pointer;";

Thomas
Avatar billede thb Nybegynder
25. maj 2005 - 14:11 #8
Så også lige at der er horisontal scroll på nogle sider... Ikke fedt !

Thomas
Avatar billede fynbo Nybegynder
25. maj 2005 - 14:28 #9
thb> omkring scrolling.. hvordan ville du ellers løse det? :)

Desuden så virker http://www.bellawhite.dk - det må vel skabe lidt mere tillid hos nogle med et .dk domæne.. og ellers tak for jeres svar, de var virkelig brugbare! :)
Avatar billede peet49 Nybegynder
30. maj 2005 - 15:30 #10
Selv tak.
Avatar billede triple-x Nybegynder
30. maj 2005 - 16:22 #11
mange tak for point
Avatar billede Slettet bruger
30. maj 2005 - 16:30 #12
Tak :)