Avatar billede herzeg Nybegynder
04. april 2001 - 10:20 Der er 4 kommentarer

Sikkerhed - ActiveX

Mange gange får jeg besked \"Denne side indeholder oplysninger til en ActiveX objekt der muligvis ikke er sikkre... siden ikke vises korekt.
Jag har NT, LAN, IE 5.5 sikkerhedsnivo mellem
Hvad er der galt?
Avatar billede wisen Nybegynder
04. april 2001 - 11:03 #1
Der er ikke nødvendigvis noget galt, men en ActiveX er en komponent du henter ned på din maskine, og kører. Den bliver med andre ord afviklet på din maskine og ikke på serveren. Komponenten kan derfor potentielt lave rod på din maskine. Det er nok det du bliver advaret imod...

/wisen
Avatar billede herzeg Nybegynder
04. april 2001 - 11:42 #2
Det forstår jeg godt men siden vises ikke korekt...
Avatar billede bluewest Nybegynder
04. april 2001 - 12:19 #3
Hej
Prøv at rette i ActiveX-indstillingerne inde under sikkerhedsfunktionerne i IE. Istedet for at vælge mellem sikkerhed, kan du definere din egen \"sikkerhedszone\".

//Bluewest
Avatar billede herzeg Nybegynder
04. april 2001 - 19:29 #4
Det hjælper ikke, selv om jeg sette niveau til lav...