Avatar billede tjalf Nybegynder
23. maj 2005 - 17:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Er der en der vil tjekke min HijackThis

Hej er der en der vil tjekke - jeg har muligvis rester af noget skidt liggende :o/

Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\csrss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\Programmer\Sygate\SPF\smc.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Executive Software\Diskeeper\DkService.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe
C:\Norman\bin\ZANDA.EXE
C:\WINDOWS\System32\wdfmgr.exe
C:\Norman\Nvc\bin\nvcoas.exe
C:\Norman\Nvc\BIN\nipsvc.exe
C:\Norman\bin\NJEEVES.EXE
C:\Norman\Nvc\BIN\NVCSCHED.EXE
C:\WINDOWS\System32\wbem\wmiprvse.exe
C:\WINDOWS\System32\alg.exe
C:\windows\system\hpsysdrv.exe
C:\WINDOWS\System32\hphmon05.exe
C:\HP\KBD\KBD.EXE
C:\WINDOWS\ALCXMNTR.EXE
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\Programmer\Multimedia Card Reader\shwicon2k.exe
C:\Norman\bin\ZLH.EXE
C:\Programmer\Java\jre1.5.0_02\bin\jusched.exe
C:\Programmer\HP\hpcoretech\hpcmpmgr.exe
C:\Programmer\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
C:\Norman\Nvc\BIN\NIP.EXE
C:\Norman\Nvc\bin\cclaw.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
D:\Diverse Setup\hijackthis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O3 - Toolbar: (no name) - {B2847E28-5D7D-4DEB-8B67-05D28BCF79F5} - (no file)
O4 - HKLM\..\Run: [hpsysdrv] c:\windows\system\hpsysdrv.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] C:\WINDOWS\System32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [CamMonitor] c:\Programmer\HP\Digital Imaging\Unload\hpqcmon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HPHmon05] C:\WINDOWS\System32\hphmon05.exe
O4 - HKLM\..\Run: [KBD] C:\HP\KBD\KBD.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [UpdateManager] "C:\Programmer\Fælles filer\Sonic\Update Manager\sgtray.exe" /r
O4 - HKLM\..\Run: [Recguard] C:\WINDOWS\SMINST\RECGUARD.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /installquiet /keeploaded /nodetect
O4 - HKLM\..\Run: [AlcxMonitor] ALCXMNTR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Sunkist2k] C:\Programmer\Multimedia Card Reader\shwicon2k.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SmcService] C:\PROGRA~1\Sygate\SPF\smc.exe -startgui
O4 - HKLM\..\Run: [Norman ZANDA] C:\Norman\bin\ZLH.EXE /LOAD /SPLASH
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\jre1.5.0_02\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HP Component Manager] "C:\Programmer\HP\hpcoretech\hpcmpmgr.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] C:\Programmer\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKCU\..\Run: [NVIEW] rundll32.exe nview.dll,nViewLoadHook
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Acme.PCHButton] C:\PROGRA~1\HPPAVI~1\Pavilion\XPHWWBP4\plugin\bin\PCHButton.exe
O4 - Global Startup: Adobe Reader Hurtigstart.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O4 - Global Startup: HP Digital Imaging Monitor.lnk = C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_02\bin\npjpi150_02.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_02\bin\npjpi150_02.dll
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O16 - DPF: {0A5FD7C5-A45C-49FC-ADB5-9952547D5715} (Creative Software AutoUpdate) - http://www.creative.com/su/ocx/15009/CTSUEng.cab
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://v5.windowsupdate.microsoft.com/v5consumer/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1111350548796
O16 - DPF: {8EC18CE2-D7B4-11D2-88C8-006008A717FD} (NCSView Class) - http://www.kortal.dk/ecwplugins/ncs.cab
O16 - DPF: {F6ACF75C-C32C-447B-9BEF-46B766368D29} (Creative Software AutoUpdate Support Package) - http://www.creative.com/su/ocx/15010/CTPID.cab
O20 - Winlogon Notify: igfxcui - C:\WINDOWS\SYSTEM32\igfxsrvc.dll
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe
O23 - Service: Diskeeper - Executive Software International, Inc. - C:\Programmer\Executive Software\Diskeeper\DkService.exe
O23 - Service: Norman API-hooking helper (NipSvc) - Unknown owner - C:\Norman\Nvc\BIN\nipsvc.exe
O23 - Service: Norman NJeeves - Unknown owner - C:\Norman\bin\NJEEVES.EXE
O23 - Service: Norman ZANDA - Unknown owner - C:\Norman\bin\ZANDA.EXE
O23 - Service: Norman Virus Control on-access component (nvcoas) - Norman ASA - C:\Norman\Nvc\bin\nvcoas.exe
O23 - Service: Norman Virus Control Scheduler (NVCScheduler) - Norman Data Defense Systems - C:\Norman\Nvc\BIN\NVCSCHED.EXE
O23 - Service: NVIDIA Driver Helper Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\system32\HPZipm12.exe
O23 - Service: Sygate Personal Firewall (SmcService) - Sygate Technologies, Inc. - C:\Programmer\Sygate\SPF\smc.exe
O23 - Service: TuneUp WinStyler Theme Service (TUWinStylerThemeSvc) - TuneUp Software GmbH - C:\Programmer\TuneUp Utilities 2004\WinStylerThemeSvc.exe
Avatar billede arlet Juniormester
23. maj 2005 - 18:17 #1
tjekker den nu
Avatar billede arlet Juniormester
23. maj 2005 - 18:18 #2
hak denne af i hijackthis og tryk fix:
O3 - Toolbar: (no name) - {B2847E28-5D7D-4DEB-8B67-05D28BCF79F5} - (no file)

Derefter er din log ren.

Nogle problemer eller bare et tjek??
Avatar billede tjalf Nybegynder
23. maj 2005 - 18:28 #3
Det prøver jeg.

Jeg havde et problem med en unavngiven exe fil jeg kun kunne slette med Dr delete.
Efter genstart ævlede windows installer om at installere en fax. Men det er fixet.
Så var det jeg gerne lige ville være på den sikre side.

Men toolbaren er vel "bare" noget reklame noget og ikke virus?
Avatar billede tjalf Nybegynder
23. maj 2005 - 18:30 #4
Og tak for hjælpen :)
Avatar billede arlet Juniormester
23. maj 2005 - 18:31 #5
Ja, det var ikke virus

og velbekommen