Avatar billede mlabc Nybegynder
23. maj 2005 - 16:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Når jeg viser mutiblevalue felt igennem domino laves der to dokum

Ja, det lyder lidt rodet, kort fortalt, jeg har et view som ser således ud "+Headline+"<br>" +BodyAbstract+ "<br><a href=http://www.mediaweb.dk/kpmg.nsf/source?openview&source=" +Source1+ ">"+Source+"</a>&nbsp" +@Text(Published) +"<br>Journalist:&nbsp;"+ExtFieldD+"<br><br>" ExtfieldD indeholder en multible value hvilket betyder at hele nyheden bliver vist to gange, jeg ønsker kun at vise nyheden én gang med to journalist tilknyttet hvordan gør jeg det, min form indeholder kun $$viewBody, jeg er på en 4.67 server
Avatar billede jogii Nybegynder
23. maj 2005 - 17:09 #1
Michael, vil du ikke lukke de gamle spørgsmål først før du stiller nye?
Avatar billede mlabc Nybegynder
24. maj 2005 - 08:41 #2
Ok, jogii jeg havde overset en vigtig detalje når jeg accepterede, nu har jeg lukket alle spørgsmål
Avatar billede jogii Nybegynder
24. maj 2005 - 08:52 #3
@Implode(ExtFieldD; " og " )
Avatar billede jogii Nybegynder
24. maj 2005 - 08:54 #4
resulterende i
"+Headline+"<br>" +BodyAbstract+ "<br><a href=http://www.mediaweb.dk/kpmg.nsf/source?openview&source=" +Source1+ ">"+Source+"</a>&nbsp" +@Text(Published) +"<br>Journalist:&nbsp;"+@Implode( ExtFieldD; " og ")+"<br><br>"

Alternativt kan envher skilletekst anvende, f.eks.
@Implode(ExtFieldD; " & " )
Avatar billede mlabc Nybegynder
24. maj 2005 - 09:27 #5
Tak For det, virker perfekt
Avatar billede jogii Nybegynder
24. maj 2005 - 09:32 #6
Husk på at Notes opfatter alle variable som lister. Når en variabel indeholder flere værdier, så matcher den de andre konstanter og variable op til også at opføre sig som multiværdi-lister.
Dette kombineret med oversigtens "Show multiple values as seperate entries" (angives under sortering) resulterede i dine problemer. Hvis du fjerner fluebenet forsvinder de "dobbelte dokumenter", men strengen er stadig multipel.