Avatar billede primdahl1980 Praktikant
23. maj 2005 - 01:01 Der er 1 kommentar og
1 løsning

kan i finde en mailadresse til scanbox?

Hejsa.

Idet jeg har erfaret at min yndlingstegnefilm fra da jeg var barn, nu er udkommet i en ucensoreret udgave i sverige, vil jeg  kontakte scanbox for at høre om rygterne taler sandt, og den nu også snart udkommer i danmark. Kan desværre ikke finde nogen mailadresse hvor jeg kan komme i kontakt med en ansat. Måske nogen herinde der kan hjælpe med en mailadresse til en ansat hos scanbox??
Filmen det drejer sig om er forresten silver fang ( bjørnehunden silver)
Avatar billede miss-g Seniormester
23. maj 2005 - 02:16 #1
Man kan da godt sende e-mails til dem:
http://www.scanbox.dk/omscanbox.asp

Klik ind på f.eks. Scanbox Viborg - og så kan man trykke på
Send en mail til Scanbox Viborg.

Du kan også klikke på afdelingen i København osv.

Hvad er problemet? *G*
Det er måske mere sikkert og hurtigere at ringe, men det er op til dig.
Avatar billede primdahl1980 Praktikant
23. maj 2005 - 10:09 #2
ha... Rystende var der inde 10 gange igår men ku ikke finde den forbandede mailadresse. Nå men tak for hjælpen. Pinligt :/