Avatar billede lurmig Nybegynder
22. maj 2005 - 17:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

IE viser ikke siden korrekt!

Hej!

Jeg har lavet en side.. Den virker perfekt i firefox, men den bliver ikke vist korrekt i IE!

Under menuen er der et lille mellemrum mellem den og resten af siden. Jeg har rykket alt koden der hører til menuen op på én og samme linje, samt smidt cellpadding="0" cellspacing="0" ind i den table der indeholder dropdown.

Nogle ideer til hvad der ellers kan være galt?

Både HTML og CSS validerer perfekt og fejlen kommer KUN i Internet Explorer (den mest elendige browser til dato)

http://lurmig.dk/krede/echo/

Håber I kan spotte fejlen

Mvh
Christian
Avatar billede phillips Nybegynder
04. juni 2005 - 11:24 #1
Prøv at tilføje:

<style type="text/css">
<!--
body {
    margin-bottom: 0px;
}
-->
</style>

.. til din header... Det har virket for mig, selvom det er ikke er total tilfredsstillende kode :D
Avatar billede lurmig Nybegynder
22. juni 2005 - 19:19 #2
Selvom jeg allerede havde en "margin: 0px;", så prøvede jeg at smide den ind i min css fil alligevel, men der skete ingen ændring :/

Ellers tak fordi du gad forsøge :)
Avatar billede macmops Nybegynder
06. juli 2005 - 10:30 #3
der er nogle ting IE ikke kan generer som firefox og andre browser ikke har problemer med. Bare husk det...så kan du hurtigt lure fejlen...ellers er det et flot site og køre perfekt på en mac...;o)
Avatar billede lurmig Nybegynder
13. juli 2010 - 11:45 #4
Den er vist udgået :)