Avatar billede nybro Nybegynder
22. maj 2005 - 13:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Arranger menuen start.

Jeg har efterhånden en masse programmer liggende inde i Start-> Alle programmer. De ligger så forskudt så de ikke er til at finde rundt i.
Løsningen på dette problem ville være at sorter dem alfabetisk, men hvordan gør man det???
Har prøvet at finde løsningen inde i Winhjælp men uden held..

Har i nogen forslag??
Avatar billede leif Seniormester
22. maj 2005 - 13:09 #1
Når du står i Alle Programmer, højre klikker du og siger Sorter efter Navn.
Avatar billede nybro Nybegynder
22. maj 2005 - 13:12 #2
Det har jeg også prøvet før men uden held... det underlige er at det virkede denne gang...
Tak for hjælpen. Lettjente point er på vej :)
Avatar billede nybro Nybegynder
22. maj 2005 - 13:12 #3
hvis du altå smider et svar ind
Avatar billede leif Seniormester
22. maj 2005 - 13:15 #4
Oki.
Avatar billede nybro Nybegynder
14. februar 2006 - 22:40 #5
Lukket