Avatar billede ewc Nybegynder
03. april 2001 - 23:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mailing liste?

Jeg vidste ikke lige hvor jeg skulle stille mit spørgsmål, men her blev det altså til. Er der en der kan lave en mailing list til mig hvor folk kan tilmelde sig? Det skal være sådan at jeg kan sende alle sammen en e-mail om eventuelle updatering. Jeg gider ikke at sende en ad agangen. Hvis det kan klares på en knap ville jeg være glad.

Takker
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
03. april 2001 - 23:04 #1
Kig på www.netcoders.dk der kan du finde mange maillister!
Avatar billede fcs Novice
03. april 2001 - 23:10 #2
Du kan også kigge på www.listbot.com De ordner det hele for di. Det eneste der er på din side er en boks hvor man skriver sin e-mail-adresse og en \"tilmeld\"-knap
Avatar billede ewc Nybegynder
15. april 2001 - 19:57 #3
www.yourmailinglistprovider.com den fandt jeg selv....så pointene er mine:)tak for hjælpen
Avatar billede bacardil Nybegynder
15. april 2001 - 20:00 #4
Elllers har jeg en til www.konkurrencenet.dk

der kan du i admin slette brugerne m.m