Avatar billede ghost2000 Nybegynder
21. maj 2005 - 23:09 Der er 6 kommentarer

s-video til sin skærm

Jeg har to computere, hvoraf den ene er noget gammel og derfor kun har et almindeligt skærmstik... jeg ar også en nyere computer med både s-video-out og skærmstik... min skærm er kombitable med s-video, alm skærm

mit spørgsmål er om det er muligt at få min nyere computer til at starte op ved S-video, således at compuerne kan fælles om skærmen?
Avatar billede dragonknight Juniormester
21. maj 2005 - 23:11 #1
Det tror jeg ikke kan lade sig gøre, hvis du vil køre med begge samtidig.
Avatar billede dragonknight Juniormester
21. maj 2005 - 23:11 #2
Har du kun den ene tændt, kan du godt, men ikke begge.
Avatar billede ghost2000 Nybegynder
21. maj 2005 - 23:23 #3
jeg har selfølgelig kun 1 computer tændt ad gangen, men på skærmen kan man vælge indgangssignal, dvs hvis den ældre computer er tændt skal indgangssignalet være pc-sik, er den nyerer computer tænd skal indgangssignalet været S-video
Avatar billede dragonknight Juniormester
22. maj 2005 - 01:17 #4
Jamen, så er det jo bare at gå igang  :-)
Avatar billede c-holst Novice
22. maj 2005 - 06:14 #5
ellers er der jo et stort marked for switchboxe, hvor vi sikkert også kan finde en til dig. så kan du bruge vga stikket på begge maskiner
problemet med et sende svideo til en skærm kan jo også være, at signalet ikke er så godt som med dit vga stik.( ihvert fald hvis det er et tv du bruger )Normalt er svideo på en tv skærm ikke egnet som arbejdsmulighed
Avatar billede c-holst Novice
13. oktober 2005 - 15:48 #6
Fandt du ud af noget, og har du evt brug for mere hjælp?

ellers må du gerne lukke tråden her, da der sansynligvis ikke kommer flere indlæg.

mvh

c-holst