Avatar billede kenn-s Nybegynder
21. maj 2005 - 20:54 Der er 3 kommentarer

kontrol elementer

Jeg prøver at indsætte et kontrolelement i word som html og doc men det virker. skal dette element registreres eller hvad.

elementet er et select fileclass?????
Avatar billede sjh Nybegynder
21. maj 2005 - 23:36 #1
og hvad er så "select fileclass" er det et Class Module eller en ActiveX Dll eller havd er det?? Er det noget specielt du har tilføjet i word eller hvad??

Hvis det er en ActiveX Dll du selv har lavet så skal du nok registrere den på de computer som skal læse din Word file..

og så skriver du "men det virker" ?? hvad er så problemet??
Avatar billede kenn-s Nybegynder
22. maj 2005 - 02:42 #2
Klokken er mange, nej det virker ikke.

Selectfile class fandt jeg i bunken med kontrolelementer
Avatar billede kenn-s Nybegynder
18. september 2005 - 17:04 #3
jgfhgf