Avatar billede hoffland Nybegynder
21. maj 2005 - 01:43 Der er 4 kommentarer

Ingen adgang til web fra anden computer

Jeg har oprettet et web på en IIS server og kan se det fra selve serveren med http://servernavn/webnavn. Fra andre computere på samme netværk kan jeg ikke se det, selvom de kan pinge min server - haster

mvh
Dorthe
Avatar billede savle Nybegynder
21. maj 2005 - 02:10 #1
har du kørt den guied og givet det puplish adgang, kan ikke helt huske hvad det hedder, du højer klikker på denne computer og vælger Manage, klikker på + ud for Service and Applications, og på din webmappe til du har dit websteds mappe i højer side af vinduet, højer klik på den og der kan du vælge noget med tilladelser/ adgang, sorry har det ikke selv installeret lige nu. men sådan kunne jeg få mit til at køre, hvis det var den fejl, kan jo også være en anden du har.
Avatar billede hoffland Nybegynder
21. maj 2005 - 02:29 #2
hvad er guied? Det virker ikke.

mvh Dorthe
Avatar billede savle Nybegynder
21. maj 2005 - 02:45 #3
det må du jo ha fundet ud af, siden du skriver, Det virker ikke.
Avatar billede ibmrbp Nybegynder
21. august 2005 - 17:35 #4
er der firewall på serveren. ?
er port 80 åbnet.?