Avatar billede magus Nybegynder
03. april 2001 - 21:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Får HTTP 500 - Intern serverfejl ved afvikling af ASP

Jeg anvender nogle bestillingsformularer etc. som er skrevet i ASP. Når jeg kører flere af dem får jeg på et tidspunkt følgende fejl: HTTP 500 - Intern serverfejl
hvorfor og hvad gør jeg?
HTTP serveren er en Windows 2000 Server og det har tidligere fungeret upåklageligt så jeg forstår ikke hvorfor dette problem pludselig opstår.
Jeg håber, at nogen kan hjælpe mig og hurtigt!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
03. april 2001 - 21:54 #1
Du skal slå \"Show friendly HTTP-errors\" / \"Vis uskadelige HTTP-fejl\" fra i Internet Explorer under \"Funktioner/Internet Instillinger/Avanceret\"
Avatar billede magus Nybegynder
03. april 2001 - 22:18 #2
Tak for hjælpen - nu ser det ud til at fungere -ellers kommer jeg tilbage..;o))
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
03. april 2001 - 22:23 #3
Det var så lidt :-)