Avatar billede kox Nybegynder
20. maj 2005 - 21:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Køb af bil

Hej eksperter,
Er der nogen som kan linke til sider som beskriver reglerne for køb af bil, hhv. som firmabil og hvis man køber den til personligt ejet firma? Og også de generelle regler for køb af gulpladebiler...
/Kox
Avatar billede 9ki Nybegynder
20. maj 2005 - 21:13 #1
Avatar billede colabund Nybegynder
21. maj 2005 - 10:21 #2
www.tax.dk
Der står meget....
Avatar billede kox Nybegynder
23. maj 2005 - 20:26 #3
Hov smid lige svar.

Colabund det var lige det jeg ledte efter, 9ki får dog også et par pinde for indsatsen. tak for hjælpen begge to.
Avatar billede colabund Nybegynder
24. maj 2005 - 06:43 #4
Ja, der står meget godt på tax.dk
www.fdm.dk er også god med megen bilinfo.
Avatar billede kox Nybegynder
29. maj 2005 - 22:42 #5
Så er det vist sikkert at 9ki ikke vil være med i pointfesten... samtlige point går dermed til colabunden