Avatar billede melvis Nybegynder
19. maj 2005 - 22:48 Der er 3 kommentarer

Kan ikke fuldførre setup af Autoboss

Hey.

Jeg kan simpelhen ikke forstå hvorfor jeg får fejl når jeg prøver at fuldføre installationen af det færdige system AUTOBOSS.

Se billeder her, fejlen er på billede2:

http://www.vwfreak.dk/pics/billede1.jpg
http://www.vwfreak.dk/pics/billede2.jpg

Jeg har snakket med min udbyder og de siger at de opfylder kravene som er:

PHP 4.0.6+
GD Graphics Library 2+ with JPG support enabled
MySQL Database Support
Linux/Apache 1.3+
Register Globals: ON

Jeg har sat CHMOD til 777 på det bibliotek jeg har uploadet den til.
Avatar billede melvis Nybegynder
19. maj 2005 - 23:00 #1
INSTALLATION:

Upload all the files that were in the autoboss.zip file to the
directory where you would like to run autoBoss from

Change the chmod for that directory to 777

Open your web browser and visit the setup.php file in the directory
you just uploaded the files to

You will need to provide the database information for the MySQL
database you want autoBoss to store your inventory data in.  This
information is provided by your ISP.

Once you have provided the necessary information click the Install
button.

If the installation is not successful you will be notified as to the
reason(s).  If you do not properly install autoBoss without any errors
the prgram may not function properly.

If the installation is successfull, the setup.php file will
automatically be removed to prevent loss of data. (If you need to
reinstall autoBoss for any reason simply re-upload the setup.php file.
Avatar billede andy Nybegynder
20. maj 2005 - 00:44 #2
setup filen kan tilsyneladende ikke skrive til nogle filer. Dobbelttjek dine permissions.

btw, dette er ikke et MySQL relateret spm...
Avatar billede melvis Nybegynder
20. maj 2005 - 16:41 #3
Får samme fejl, enten om brugeren har LÆS / LÆS-SKRIV / DBA rettigheder.