Avatar billede mwhas Praktikant
19. maj 2005 - 18:46 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Viser ikke alle billede

Hejsa Allesammen

Når jeg åben en side i Internet Explorer bliver kun et par billeder vist på siden hvordan kan det være?

Har slette filer i Temp, Temporary Internet Files og kørt Ad-Aware SE Personal men lige meget hjælper det :(

/mwhas
Avatar billede milter Ekspert
19. maj 2005 - 19:54 #1
Er det på alle sider, eller er det kun på en bestemt side?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
19. maj 2005 - 20:13 #2
Har du nogen form for Firewall på ?

Enkelte Firewall programmer har en option der blokere for (reklame) billeder på Internettet. Har jeg læst i en anden tråd...
Avatar billede mwhas Praktikant
19. maj 2005 - 22:14 #3
milter>> ja det er alle sider

Majsmarken>> Har Win XP ejen firewall

På denne side kan i se hvad der er for nogle billeder jeg minder, dem med rød ring: http://home.tiscali.dk/matini/billeder_bliver_ikke_vist.PNG
Avatar billede milter Ekspert
19. maj 2005 - 23:06 #4
Det kan blive en lang jagt at finde synderen. I stedet for at komme med diverse forslag vil jeg lægge et link til Microsofts egen side om problemet:

http://support.microsoft.com/?kbid=283807

Prøv at nøjes med et eller to af forslagene ad gangen. Det gør det lettere at finde skurken. God jagt :)
Avatar billede hcma Novice
21. maj 2005 - 12:02 #5
IE -> Funktioner -> Internetindstillinger -> Fanebladet Avanceret -> Scroll ned til Multimedier og se om der er vinget af ved Vis Billeder
Avatar billede sexy77 Nybegynder
22. maj 2005 - 02:45 #6
Hmm det kan måske også godt være du mangler noget java eller activeX eller sådan noget??
Avatar billede hcma Novice
22. maj 2005 - 12:01 #7
mwhas  >>  er du kommet videre ?
Avatar billede mwhas Praktikant
27. juni 2005 - 10:12 #8
catbody>> det var lige det der var problemet TAK :)
Avatar billede hcma Novice
27. juni 2005 - 11:24 #9
så lægger jeg et svar  :o)