Avatar billede fatjay Nybegynder
19. maj 2005 - 18:15 Der er 2 kommentarer

kan ikke ændres?

jeger skiftet til mac, men min ftp server samt golive med gamle htm pc filer virker helt fint, der er bare et problem, når jeg har ændret i en htm fil i min html editor og vil overskrive den gamle på serveren, siger den zebrabar.dk kan ikke ændres??? så jeg kan overhovedet ikke kopiere filer op på serveren, hvorfor ikke????
Avatar billede olebole Juniormester
20. maj 2005 - 22:34 #1
<ole>

Kan du uploade nye filer? Nu har GoLive jo alle dage været en sær størrelse - så kan du uploade med et alm. FTP-program?
Umiddelbart lyder det ikke som et Mac-problem  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
20. maj 2005 - 22:41 #2
En linie som denne:
  <script type="text/javascript" src="file:///C:/Documents%20and%20Settings/Mads%20%20Jensen/Application%20Data/Adobe/Adobe%20GoLive/Settings/JScripts/GlobalScripts/CSScriptLib.js"></script>

- får mig til at mene, du allerede på din gamle PC havde visse upload-problemer med GoLive. Det er en lokal sti fra din PC ... ikke en serversti. Derfor får du JS-fejl på index-siden  ;o)