Avatar billede -crazydane- Nybegynder
19. maj 2005 - 15:16 Der er 2 kommentarer

Programmør til ny site.

Hej.

Vi er et par gutter som har fået en genial idé, men vi skal have nogen til at hjælpe os med at lave siden.
Hvilke forum det er at vi skal henvende os til kan vi desværre ikke fortælle om, da vi har fuld tavshedspligt indtil den dag at vi får ansat en der har lyst til at være med på dette projekt.

VI VIL GODT LIGE POINTERE, AT SIDEN SKAL IKKE VÆRE NOGEN KONKURRENT MED DATING ELLER LIGN. DET ER IKKE EN DATINGSIDE.

Siden i alt sin enkelthed kommer til at bestå af:

- Chatside alla Dating.dk dog med enkle tilføjelser.

- Salgsside alla DBA.dk, dog ikke stå omfattende. Til at starte med skal siden ikke kunne det samme som dba.dk, men efterhånden vil vi gerne have implamenteret betaling på siden.

- Der skal være sådan at firmaer kan annoncere på vores site, dvs de får deres helt egen side på sitet, hvor de kan annoncere.

Vi kommer til at henvende os til en helt specifik brugergruppe, som har den samme interesse for det siden kommer til at handle om. Vi har undersøgt markedet, og har set at der ikke er noget ligende vores idé i hverken Danmark, Sverige, Norge eller Finland, så vi har mulighed for at kunne gøre det rigtig stort det her hvis vi går nordisk.

Hvordan vi gør det her finder vi ud af når vi har fundet den rette person. Skriv og lad os vide om det har din interesse, fortæl os om dig selv, hvad du evt. har lavet før etc etc.
Avatar billede cybermike Nybegynder
22. maj 2005 - 10:09 #1
Snakker vi fuldtid, deltid eller freelance her?

I er velkommen til at kontakte mig på ekim@unifix.org

  Mvh
Mikkel C.M.Christensen
Avatar billede -crazydane- Nybegynder
27. maj 2005 - 19:02 #2
Har sendt dig en mail.

Mvh René