Avatar billede uffesteenberg Novice
19. maj 2005 - 12:51 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Billig opkobling+tlf?

Jeg har pt. abonnement hos Tele2:
512/512 til 340,- pr. md. og fastnetabonnement til ca. 100,- pr. med... dvs 440 pr. md. + minutspriser..lidt meget, når jeg ikke ringer ret meget og kæresten ikke surfer ret meget!!

Her netop set at Cybercity reklamerer med fri internet+fri telefon (til fastnet-numre) til faste priser..http://www.cybercity.dk/privat/produkter/telefoni/priser/

Overvejer deres 512/128-løsning til 418,- pr. md. inkl. fri telefoni ..Den lavere upload-hastighed må jeg vel bare leve med :-(

Jeg ville lige høre jer derude, om der skulle ske at være endnu billigere/bedre alternativer til en komplet løsning inden jeg skifter???
Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
19. maj 2005 - 12:55 #1
Hvor I landet bor du?
Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
19. maj 2005 - 12:56 #2
Energi Randers tilbyder nemlig 512/512 til 299 + VoIP telefoni til 50,-...hvilket gør at jeg nu skifter fra Tele2 til dem :-)  og dermed sparer ca 130 kr.
Avatar billede uffesteenberg Novice
19. maj 2005 - 13:01 #3
I Århus C...
Avatar billede uffesteenberg Novice
19. maj 2005 - 13:10 #4
Har checket... too bad man ikke bor i Randers/Hobro :-(
Avatar billede webt Nybegynder
19. maj 2005 - 13:13 #5
Prøv evt. at tjekke om Dansk bredbånd er på din addresse: http://www.dbnet.dk de har nogle ret lækre løsninger
Avatar billede uffesteenberg Novice
19. maj 2005 - 13:23 #6
Lyder nogenlunde ikke billigere, men en langt federe forbindelse, må man sige... desværre er min adresse i Århus C endnu ikke omfattet :-(

Flere forslag er meget velkomne!!
Det behøver ikke nødvendigt være super-lynhurtigt... 512 i download er rigeligt! Bare det ikke er modem..hahahaha ;-)
Avatar billede runarr Nybegynder
20. maj 2005 - 15:45 #7
I mine dage som århusianer var StofaNet svaret. De er vist i mellemtiden blevet slugt af Telia, men prøv at checke dem alligevel.
Avatar billede uffesteenberg Novice
20. august 2005 - 15:36 #8
Takker... endte med Cybercity og er godt tilfreds. Tak for input'et, men der var desværre ikke noget konkurrencedygtigt alternativ..
Avatar billede webt Nybegynder
20. august 2005 - 15:59 #9
De har også nogle ganske fornuftige priser og god service så held og lykke med det :)

Fortsat god dag
Martin
Avatar billede uffesteenberg Novice
20. august 2005 - 16:01 #10
Tak.. i lige måde :-)