Avatar billede dustbunny Nybegynder
19. maj 2005 - 08:54 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Skjul lag til quicktime movie er loadet

I følgende kode har jeg et lag der rykkes ud over skærmen. Nu vil jeg så gerne have den til at rykke tilbage når quicktime filmen er loadet. Koden var testPerc = (document.qtmovie.GetMaxTimeLoaded()/document.qtmovie.GetDuration()*100); skulle kunne fortælle mig hvor mange procent filmen er loadet, og jeg har ved hjælp af setTimeout osv prøvet mange sjove ting. Har dog ikke fundet en løsning. HJÆLP. Hvis en af jer kender en anden måde at løse det på så kom med det... :)
Det jeg på et tidspunkt skal ende med er en slags preload for en quicktime movie, men det skal jeg nok selv bøvle videre med.

<html>
<head>
<title>movie sjov</title>
<style type="text/css" media="screen">
<!--
#qtmovielayer { top: -300px; left: -200px }
.qt { position: absolute; width: 216px; height: 130px; clip: rect(0 216px 130px 0) }
-->
</style>
<script>
function PlayIt(obj) {
//var testPerc = (document.qtmovie.GetMaxTimeLoaded()/document.qtmovie.GetDuration()*100);
//if(testPerc==100) {
document.getElementById(obj).style.position='static';
document.qtmovie.play();
//}
}
</script>
</head>
<body bgcolor="#a49e7e" leftmargin="0" marginheight="0" marginwidth="0" topmargin="0" onload="PlayIt('qtmovielayer');">
<table width="100%" border="0" cellspacing="0" cellpadding="0" height="100%">
<tr>
<td align="center" valign="middle">
<div id="qtmovielayer" class="qt">
<object classid="clsid:02BF25D5-8C17-4B23-BC80-D3488ABDDC6B" codebase="http://www.apple.com/qtactivex/qtplugin.cab" height="130" width="216" id="qtmovie">
<param name="enablejavascript" value="true">
<param name="autoplay" value="false">
<param name="bgcolor" value="#ffffff">
<param name="src" value="movie.mov">
<param name="controller" value="false">
<embed height="130" pluginspage="http://www.apple.com/quicktime/download/" src="movie.mov" type="video/quicktime" width="216" controller="false" bgcolor="#ffffff" name="qtmovie" enablejavascript="true">
</object>
</div>
</td>
</tr>
</table>
</body>
</html>
Avatar billede dustbunny Nybegynder
07. december 2005 - 01:11 #1
Er der ingen der kan hjælpe?
Avatar billede dustbunny Nybegynder
24. februar 2006 - 16:48 #2
Lukker