Avatar billede presti Nybegynder
18. maj 2005 - 14:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Service Pack 2 problem

Hejsa...
Efter et stykke tid, besluttede jeg mig for at opgradere til SP2. Men efter install kunne Windows pludselig ikke starte... !!
Den kommer op med start billedet "windows Xp osv.", men herefter blir der sort skærm...??? Hvad kan skyldes dette? mit bundkort eller noget??

mvh. Presti
Avatar billede u6e96b22 Nybegynder
18. maj 2005 - 15:04 #1
hvor kraftig er din pc???
Avatar billede presti Nybegynder
18. maj 2005 - 15:06 #2
kraftig nok... :)
Avatar billede mtj111 Novice
18. maj 2005 - 15:09 #3
De fleste jeg kender der har haft problemer med service pack 2, har løst deres problem ved at formatere computeren, og med det samme installere SP2

(Jeg tror) Service Pack 2 har et problem med nogle computere, der ikke er nyformateret (sådan har det været på alle vores computere herhjemme undtagen 1)

Michael
Avatar billede presti Nybegynder
18. maj 2005 - 15:11 #4
Det underlige er at jeg tidligere sagtens har kunne køre sp2... på samme pc!
Avatar billede b.b Nybegynder
18. maj 2005 - 15:15 #5
Har du haft problemer med virus el. spyware..? MS siger selv at det kan give problemer hvis du smider SP2 på en inficeret PC..
Avatar billede u6e96b22 Nybegynder
18. maj 2005 - 15:19 #6
så kan jeg tilføje at jeg installerede sp2 engang men den virkede ikk og så ville den instalere sig selv hele tiden så mth111 har ret du skal prøve at formatere pcen og instalere sp2 med det samme
Avatar billede gratis Nybegynder
18. maj 2005 - 15:52 #7