Avatar billede arohde Nybegynder
17. maj 2005 - 09:47 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Projektstyring/-planlægning

Hej

Er der nogen, der kan anbefale et gratis program, som kan bruges som værktøj i planlægning af projekter? Altså som værktøj for en helt grøn projektleder...

- arohde -
Avatar billede snowball Novice
17. maj 2005 - 11:02 #1
Du kan prøve med "Open Workbench" fra http://www.openworkbench.org som er et gratis Open Source alternativ til MS Project.
Avatar billede snowball Novice
01. juni 2005 - 10:53 #2
Kunne du bruge det? :)
Avatar billede arohde Nybegynder
22. juni 2005 - 16:27 #3
Nej, jeg synes det var lidt uoverskueligt (var måske utålmodig?) - men en kollega anbefalede et online system, som fungerer perfekt: http://www.basecamphq.com/?ref=free

Prøv basecamp - Men tak for hjælpen alligevel
Avatar billede snowball Novice
23. juni 2005 - 11:58 #4
OK, men husk venligst at lukke spørgsmålet ved selv at lave et svar som du så accepterer :)
Avatar billede arohde Nybegynder
24. august 2005 - 15:21 #5
lukket
Avatar billede snowball Novice
24. august 2005 - 16:54 #6
Ikke helt. Hvis du vil acceptere mit svar, så skal du først markere mit navn i boksen til venstre og så klikke på Accepter :)