Avatar billede focelestial Nybegynder
16. maj 2005 - 16:21 Der er 1 kommentar

Mit keyboard klarer ikke visse tastaturkombinationer

Jeg har:

En Inspiron 8200 mobil computer med standard mobilcomputer-keyboard. Når jeg trykker på visse tastaturkombinationer får jeg kun et "beep" og ingen respons. Detter er meget ireterende når jeg spiller racing spil. Jeg kan for eksempel ikke trykke på "P-L-Z" eller "Pilop-Pilvenstre-G" og mange mange flere.

Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede ronaldo7 Nybegynder
17. maj 2005 - 11:14 #1
Nogle tastature kan ikke klare at have 3 taster trykket i bund på samme tid jeg har haft samme problem i fodbold spil hvor jeg ikke kunne spurte hvis jeg løb skråt altså "fx pil frem + pil højre + E" men da jeg skiftede til et nyere tastatur virkede det