Avatar billede funder2000 Nybegynder
16. maj 2005 - 08:19 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

pit bull terrier

hej jeg leder efter et sted i tyskland der sælger pit bull's så hvis nogen har et link til en hjemmeside med billeder osv vil jeg blive glad
Avatar billede gadebarnet Nybegynder
16. maj 2005 - 08:42 #1
ja, for det er jo en sød lille hund...
Avatar billede james_t_dk Juniormester
16. maj 2005 - 09:14 #2
En rigtig familie hund. Der også kan bruges til "hunde(kamp)sport".
Avatar billede james_t_dk Juniormester
16. maj 2005 - 09:35 #3
Pit Bull er desuden forbudt i Danmark, i henhold til en lov fra 1991.

Se dette dokument, side 86: http://www.net-bog-klubben.dk/124.pdf
Avatar billede summer Mester
16. maj 2005 - 09:54 #4
Jamen så er spørgsmålet jo ulovligt ik'
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
16. maj 2005 - 10:18 #5
pitbull skulle skydes. De er ikke en "familie" hund, men kun lavet for at gøre andre skade. En hund man ikke kan stole på 100%.
Ser også flere og flere af disse indvandre med den type hund, nu da kniven er ulovlig har de så bare en dræber hund istedet.
Avatar billede funder2000 Nybegynder
16. maj 2005 - 11:29 #6
att kasper jensen
hold da kæft man det er da nok det dummeste jeg nogensinde har hørt du er da for dum  at høre på, hva begrunder du dine udtalelser med hva???? du aner jo simpelthen ikke hva du snakker om man, men hvis du vil diskutere det mere kan du sende mig mail med adresse eller sted.
spørgsmålet er ikke ulovligt da det er en hund til min fætter som fylder år, og han bor tilfældigvis i tyskland!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede AnyFellow Mester
16. maj 2005 - 11:53 #7
Ja klart, hundene er kun blevet forbudt fordi regeringen kører hetz mod dem *lol*

funder2000...> Med det sprog tror jeg ikke du skal regne med hjælp fra nogen.
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
16. maj 2005 - 13:46 #8
Funder> du ender jo med en blodprop!.. og jo jeg ved alt om hunde!. Også den syge race!. Og trusler kommer du ikke langt med.
Farvel!.
Avatar billede anoz Nybegynder
16. maj 2005 - 14:09 #9
funder2000: sorry for spam i dit spm...

kasperjensen: Uanset om hunden er ulovlig eller ej i DK, så kan jeg ærligt talt godt forstå, at funder2000 bliver sur! Din udtalelse er ikke den heldigste i verden:

"Ser også flere og flere af disse indvandre med den type hund, nu da kniven er ulovlig har de så bare en dræber hund istedet."

Sig hvad du vil, men magen til stupide udtalelse med racistiske undertoner skal man nu lede længe efter!!

- anoz
Avatar billede AnyFellow Mester
16. maj 2005 - 14:10 #10
funder2000..> Måske skulle du kigge lidt på nogle af dine åbne spørgsmål. Du har åbne spørgsmål der er over 2 år gamle.
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
16. maj 2005 - 14:12 #11
godt jeg siger ikke mere i denne tråd, og beklager hvis nogle er stødt over min udtagelse!.
Avatar billede anoz Nybegynder
16. maj 2005 - 14:15 #12
Det var ikke for at lege politi - bliver bare gal når jeg ser sådan noget og jeg håber da også bare, at det var en tanketorsk... det kan ske for enhver...!

God dag til jer alle :o)
Avatar billede from_tha_desert Nybegynder
16. maj 2005 - 20:33 #13
Jeg spørger bare men hvad fanden vil du med en
Pit Bull Terrier???

En labrador er da MEGET sødere :-D

MEN! Her er da et LINK der kan hjælpe dig i dit "Interasante Projekt" :D
http://www.pitbullsecrets.com/

Mvh
Jarl
Avatar billede funder2000 Nybegynder
19. maj 2005 - 16:37 #15
tak for jeres svar allesammen, til jer kritikkere tjek denne her..
http://www.pitbullproblem.tk/
Avatar billede funder2000 Nybegynder
19. maj 2005 - 16:43 #16
skriv om jeres syn på denne dejlige race har ændret sig efter i har set film'en en dag køber jeg måske selv en pit bull og jeg er familie mennekse har selv 2 små børn og har haft massere af hunde af forskellige slags også kamp hunde, men dog aldrig brugt hunde til noget ulovligt eller som potens forlænger
Avatar billede james_t_dk Juniormester
19. maj 2005 - 18:08 #17
så må du jo udenlands, hvis du vil holde pitbull for reglerne i danmark er nu en gang sådan at det må man ikke, fordi det er en kamp hund. Og dyrelægerne ved det, de har muligvis pligt til at anmelde import af ulovlige hunde!

De data der er i din film er der intet bevis for er rigtige og man skal også holde dem op i mod hvor mange mange hunde der er af hver race i en undersøgelse. Labrador er muligvis den hund der bidder oftest, men der er også mange gange flere labradors end der er pit bulls. Så hvad er mest rigtigt at 10% af alle hunde bid er fra 1000 labradors eller at 1% af alle hunde bid er fra 10 Pit bulls?

Billeder af udmargede og gennemtævede hunde kan findes af alle racer, ikke kun pit bulls. Så det kan heller ikke så mig til at have ondt af racen, nogle af de billeder der er i den video er uden tvivl af kamp hunde der har fået tæv. Alle hunde racer får tæv, fordi ikke alle mennesker er i stand til at holde hund.

Den lille video er så farvet af at være lavet for at give lov til at holde pit bulls, der også er forbudt mange steder i USA, at den ikke er noget bevis for at pit bulls ikke er farlige.

Alle hunde kan trænes til at være kamp hunde, men nogle racer er avlet til at være kamp hunde! Tænk lige over hvorfor de er bedre som kamp hunde, er det fordi de er særligt blide over for børn? Alle hunde kan også trænes til at være familie hunde, men jeg ville aldrig være tryg ved en familie hund der var af en kamp hunde race!
Avatar billede summer Mester
19. maj 2005 - 18:15 #18
Vi hører desværre om ulykker med hunde af stort set alle racer. Det er værst med små børn, som man vanskeligt kan forklare en hunds adfærd. Man kan ikke forvente at børn kan se om en hund er farlig. Derfor påhviler det 100% hundeejeren at "opbevare" sin hund, så den ikke er til fare for andre. Gør de ikke det, må den aflives prompte.