Avatar billede kakao-manden Nybegynder
15. maj 2005 - 23:48 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kender i en side

hey. ved ikk om det her er det rette sted at spørge men jeg leder efter en side hvor man kan have .swf filer hosted har prøvet www.upitfree.dk men den kunne ikke. så skriv hvis i har nogle.

på forhånd tak.
Avatar billede mat Nybegynder
15. maj 2005 - 23:52 #1
en swf afvikles på klienten, så der er ikke nogen krav til serveren, andet end at man kan uploade til den.
Avatar billede kakao-manden Nybegynder
15. maj 2005 - 23:55 #2
? forstår ikk lige hvad du mener
Avatar billede groggy Nybegynder
16. maj 2005 - 00:00 #3
Problemet med upitfree er at filerne ikke må fylde mere end 1 mb.

kakao-manden >> Hvorfor ikke benytte et af de mange gratis webhoteller der er? Der findes et hav af webhoteller at vælge i mellem.
Avatar billede kakao-manden Nybegynder
16. maj 2005 - 00:05 #4
det ved jeg godt, men jeg er rimlig doven lige nu. men du får dine point.
men er der et spicelt webhotel du kan anbefale.
Avatar billede groggy Nybegynder
16. maj 2005 - 00:14 #5
Jeg bruger ikke selv et gratis webhotel, da jeg benytter et betalingswebhotel så at sige. :)

Jeg har dog hørt andre anbefale www.1go.dk. Men om der er hold i anbefalingen skal jeg ikke ku sige, da jeg ikke selv har prøvet det. Ellers kan du prøve at kigge lidt videre her, hvis dovenskaben ikke har overvundet dig ;) http://www.internetplads.dk/
Avatar billede kakao-manden Nybegynder
16. maj 2005 - 00:54 #6
er vidst for doven til :
http://www.internetplads.dk

og www.1go.dk er nede så jeg prøver www.web20.dk :)
tak for hjælpen ;o)
Avatar billede kakao-manden Nybegynder
16. maj 2005 - 00:57 #7
ups 1go.dk er ikk nede de sælger bare ikke gratis web plads mere
Avatar billede kakao-manden Nybegynder
16. maj 2005 - 09:37 #8
nu har jeg prøvet adskilige gratis webhotteller men ingen af dem kunne tage min .swf
så nu spørg jeg efter en side hvor man kan uploade en swf fil.