Avatar billede allan_s Nybegynder
15. maj 2005 - 21:47 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Tv-Out, kan ikke se selve filmen.

hej derude, jeg har et problem med mit TV-out, at virker fint men kan bare ikke se selve filmen på TVet men kun på min PC skærm. Er det mit Codec eller min driver eller hvad gør jeg forkert ? :)

-Allan S
Avatar billede espersen Novice
15. maj 2005 - 22:51 #1
oplys lige om dit grafikkort
- hvis du har valgt indstillingen "udvid Windows til denne skærm" aka skærm 2 så skal du trække afspilleren over til højre (udover din PC skærms højre side) - følg evt. med på TV skærmen
Avatar billede espersen Novice
15. maj 2005 - 22:56 #2
hvis du har et nVidia-kort kan jeg varmt anbefale dette program :
http://tvtool.info/ - det virker helt uovertruffent
Avatar billede allan_s Nybegynder
16. maj 2005 - 00:09 #3
Jeg har et powercolor Readon 9600 XT 256 MB ram
Avatar billede mach3 Nybegynder
16. maj 2005 - 01:08 #4
I grafikkortets indstillingsmenu (højreklik på skrivebord --> properties --> advanced) vælger du klon. Derefter vælger du, at vide overlay skal være sat til secondary display, som er dit tv.

Så skulle det virke.
Avatar billede mach3 Nybegynder
16. maj 2005 - 01:08 #5
vide overlay = video overlay
Avatar billede espersen Novice
16. maj 2005 - 13:39 #6
har du prøvet at gøre som jeg skrev i første indlæg ? (har selv et Radeon 9600 - og den metode bruger jeg)
Avatar billede allan_s Nybegynder
16. maj 2005 - 20:29 #7
Espersen & Mach3 har begge ret og hvis i begge kommer med et svar kan i dele pointene :) men tak for hjælpen
Avatar billede mach3 Nybegynder
16. maj 2005 - 21:56 #8
:o)
Avatar billede espersen Novice
16. maj 2005 - 22:18 #9
;o)
Avatar billede allan_s Nybegynder
20. maj 2005 - 14:56 #10
Tak for det :)