Avatar billede pollux-msn Nybegynder
15. maj 2005 - 01:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Søger et fun-script til IRC.

Davs. :D

Jeg sidder her en mørk aften og stener lidt ved min com, og så ser jeg på IRC, ser jeg et kommando til et "nuke" -script. Jeg skrev .nuke (Personen) og derefter kom beskeden:
(Mig) is trying to nuke (Personen): You can defuse the nuclear bomb by cutting one of the wires! - choose between: !ReD - !Blue - !Yellow ~ god speak. (Rød, Blå og Gul er med farve)
Samme sekund kom følgende besked:
(Personen)if you want (Mig) to help you, write yes. (<yes med gråt) Man har 30 sekunder til at defuse bomben og 10 sekunder før sprængning kom følgende besked:
(Personen): You now got 10 seconds left, hurry up man, our lifes depend on you, choose a wire! - (!Red - !Blue - !Yellow) - Hurry up ! (Rød, blå og gul igen med farve)
Så skal personen så vælge en af dem. Og det skal være en forskellig løsning hver gang. Og når han skriver "yes", så skal det rigtige svar kommer til (Mig) som nuker Personen.
Når de sidste 10 sekunder er gået, så skal han kickes med følgende besked:
Kick: (Personen) was kicked by (My bot) (*BOOOOOM* You did not defuse the bomb! - You did not even try. - what happened? you are the cause of (Antal personer i kanalen) deaths - nuclear bombs dropped: (Nuke bombs i alt)
Og hvis personen så vælger den forkerte farve, så skal der stå at han valgte den forkerte selvf. :)
Og hvis han vælger rigtigt skal den skrive en rednings tekst: hvor den bekræfter det rigtige valg.
Dette script skal kunne bruges af alle på kanalen.

Det lyder som en svær opgave, hvilket det er. Derfor også 200 pts til den som kan hitte ud af den. Jeg ser frem til nogle svar fra jer.

:D
Avatar billede knocker Nybegynder
15. maj 2005 - 17:56 #1
Opgaven er i og for sig ikke svær, overhoved - Det kræver bare en person, som er villig til at smide lidt tid af, til noget så ligegyldigt som dette ;)

Hvis en anden ikke tar opgaven, vil jeg godt komme med scriptet om et par dage. Har desværre ikke meget tid til den slags her, men bare for sjov skyld, ska jeg nok samle noget sammen her og der, når jeg ellers får chancen for det. :)
Avatar billede pollux-msn Nybegynder
16. maj 2005 - 20:35 #2
Det lyder sgu godt. Det er som sagt bare for sjov.
På forhånd tak. :D

Hilsen pollux-msn
Avatar billede zyberdog Nybegynder
30. juni 2005 - 06:41 #3
Avatar billede pollux-msn Nybegynder
30. juni 2005 - 11:26 #4
T a k  for det zyberdog. :)

Jeg har åbenbart ikke ledt nok på mircscripts.org :S
Jeg synes ikke at det link er 200 pts. værd..
Så næste gang jeg har et spørgsmål, så kan du få lov til at svare med lidt ekstra point oveni. :>

pollux-msn
Avatar billede zyberdog Nybegynder
30. juni 2005 - 15:09 #5
snøft.. du kunne have delt de 200 lidt.. :P

Anyway den er kun lige kommet på mircscripts.org for nyligt.. og jeg huskede dit indlæg her da jeg så den.
Avatar billede pollux-msn Nybegynder
04. juli 2005 - 13:47 #6
Okey. Det ved jeg så nu man kan. :)

Men tak alligevel du.