Avatar billede hvordan Nybegynder
14. maj 2005 - 19:37 Der er 3 kommentarer

Line-in & Mic

Håber det er rektig kategori.
Men jeg ville høre om det er muligt at have Line-in og mic sat "til" på samme tid (mener at fjerne jeg flueben fra den ene hopper det over i den anden, i "slå fra") jeg har et webcam som er sat til mic og et tv-kot som er i line-in, ville gerne de begge var slået til på samme tid ?
Kan man det ?
Avatar billede pation Nybegynder
20. maj 2005 - 15:55 #1
Har du et indbygget lydkort i bundkortet og samtidig et lydkort eller? har ikke rigtigt forstået det.
Avatar billede hvordan Nybegynder
20. maj 2005 - 21:47 #2
Ja. har et onboard lydkort.. Via AC`97.. sant et SB Live 24.
Mic er tilsluttet Onboard.. Og Live24 Line-in er brugt af, Tv-kort..
Hvis du Åbner Egenskaber For Lyd (indspilling) er det kun muligt at Vælge den ene, altså Enten Mic eller Line-in, Kan ikke Vælge begge på samme tid.. håber det hjalp lidt..
Avatar billede pation Nybegynder
20. maj 2005 - 23:03 #3
Hmm.. Du må undskylde men det ved jeg sq ikk.