Avatar billede simonhoejer Nybegynder
13. maj 2005 - 14:42 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Husker tastetryk

Hej Kloge Hoveder

Min PC har en irriterende instilling slået som jeg ikke ved hvordan jeg fjerner igen...
Hvis jeg trykker på SHIFT, slipper den og derefter trykker på f, skriver den F.
Det samme gør sig gældende ved alle andre knapper også; den husker simpelthen hvad det sidste tryk var og hvis den næste man trykker på passer sammen med den sidste i en 'genvejskombination' udføres denne.
Det er vildt irriterende og jeg kan ikke slå det fra... er der nogen der ved hvordan? Jeg kører med Home hvis det gør en forskel.

Håber i forstår hvad jeg mener, og kan hjælpe mig.

På Forhånd Tak!

-Simon Moore Højer
Avatar billede darth-domino Nybegynder
13. maj 2005 - 14:47 #1
Mon ikke det har noget med "Hjælp til Handicappede" at gøre?? *LOL*
Avatar billede simonhoejer Nybegynder
13. maj 2005 - 14:53 #2
Tak for det... post et svar i stedet for en kommentar og så får du point :-)
Avatar billede gratis Nybegynder
13. maj 2005 - 14:55 #3
tror "darth-domino" har ret, du ka trykke 5 gange på din shift tast så dukker der et vindue op hvor du ka deaktivere "Træge Taster" tror det er den der er blevet slået til...
Avatar billede gratis Nybegynder
13. maj 2005 - 14:55 #4
ok to late... fint du fik det slået fra :)
Avatar billede simonhoejer Nybegynder
09. november 2005 - 09:24 #5
darth-domino smid lige et sva så du kan få point :-)
Avatar billede simonhoejer Nybegynder
09. februar 2008 - 00:29 #6
darth-domino, jeg mangler vist stadig et svar fra dig kan jeg se :-)
Avatar billede simonhoejer Nybegynder
21. august 2010 - 11:19 #7
darth-domino smid lige et sva så du kan få point :-)
Avatar billede simonhoejer Nybegynder
26. august 2010 - 11:09 #8
Brugen ser ud til at være inaktiv på eksperten så spørgsmålet lukkes uden besvarelse :-(