Avatar billede britta Nybegynder
03. april 2001 - 11:50 Der er 10 kommentarer

fejlsikret tilstand

Har lige taget demotest til modul 2 - PC kørekort og har fået spørgsmålet: Hvordan kan man vælge at starte Windows 2000 i fejlsikret tilstand? Der gives 4 muligheder - alle kombinationer af forskellige taster. Links til Windows 2000, hvor jeg kan få lign. spørgsmål besvaret? Tak!
Avatar billede disky Nybegynder
03. april 2001 - 11:51 #1
vælg fejlsikret tilstand i menuen, :-)
Avatar billede handmade Nybegynder
03. april 2001 - 11:55 #2
Windows hjælp, den har du jo lige ved hånden?
Avatar billede goulduck Nybegynder
03. april 2001 - 12:01 #3
Nej, hvor du dog snyder!! :-)

F8 under opstart ... (det står i bunden, lige når startes) ... her efter kommer der så en menu, hvor du kan vælge en masse ting!
Avatar billede goulduck Nybegynder
03. april 2001 - 12:02 #4
Taget fra help:

To start Windows 2000 in safe mode

Click Options, and then click Print to print these instructions. They will not be available after you shut your computer down in step 2.
Click Start, and then click Shut Down.
Click Restart, and then click OK.
When you see the message Please select the operating system to start, press F8.
Use the arrow keys to highlight the appropriate safe mode option, and then press ENTER.
NUM LOCK must be off before the arrow keys on the numeric keypad will function.

Use the arrow keys to highlight an operating system, and then press ENTER.
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2001 - 14:37 #5
Vægl f8 under opstart og herefter fejlsikker tilstand så skulle det være fjong.
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2001 - 14:37 #6
På samme måde som i windows 98 ;o)
Avatar billede imp Nybegynder
03. april 2001 - 15:26 #7
Ja, tryk F8 under opstarten (lige efter bip\'et) og vælg \"Fejlsikret Tilstand\" i den menu der kommer frem.
Hvor du kan få svar på lignende spørgsmål om Win2000? - Lige her på eksperten, selvfølgelig! :)
Avatar billede goulduck Nybegynder
03. april 2001 - 19:20 #8
Høre jeg et echo .. ? :-)

Hjælp, som sagt: Start -> Hjælp
Avatar billede britta Nybegynder
05. april 2001 - 09:44 #9
Beklager jeres svar er gode, men jeg har kun følgende muligheder: ctrl+alt+del el. F5+menu el. alt+F4+F el. ctrl+shift+F. Har selv Windows 98 og derfor ikke mulighed for selv at afprøve. Er der på Internettet en dansk manual?
Avatar billede Slettet bruger
05. april 2001 - 10:22 #10
F5+ menu så gør windows 2000 klar til at starte i fejlsikker tilstand. ;o)http://www.eksperten.dk/spm/62265