Avatar billede petre Nybegynder
12. maj 2005 - 20:58 Der er 1 kommentar og
1 løsning

ved spil står der: har lavet en ulovlig handling

hej alle sammen

er der nogle der ved om man kan slå fejl-rapporter fra?? fordi jeg har et spil som ikke kan spilles fordi der stå at det har lavet en ulovlig handling. men vis der er nogle der ved om at man kan finde ud af hvordan man laver den ulovlige handling?? i må gerne skrive hvordan man ser den ulovlige handling.... den første der hjælper mig med at få spillet til at virke for de 100 point....

mvh.

Petre
Avatar billede lonepeter Novice
12. maj 2005 - 21:58 #1
Når computeren skriver at et program (dit spil) har udført en ulovlig handling betyder det at der er en fejl i programmet eller i hvert fald at det gerne vil udføre en handling som styresystemet (windows) ikke vil tillade det fordi det af den ene eller anden grund ville kunne få styresystemet til at blive ustabilt og gå ned.

Denne fejlrapport er ikke noget du bare kan "slå fra" og der findes ganske givet ikke nogen let løsning på dit problem...

Hvis nogle skal kunne hjælpe dig kræver det i hvert fald at de ved hvilket spil det drejer sig om og hvad og hvornår det sker vil jeg tro...
Avatar billede petre Nybegynder
26. januar 2006 - 11:47 #2
h