Avatar billede kfd Praktikant
12. maj 2005 - 09:56 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Kan man få penge for denne side?

Jeg vil gerne vide om det er muligt at få lidt penge ud af www.oddsforslag.dk ved et evt. salg, og hvor man i givet fald sælger sådan noget.

Siden har knap 200 besøgende om dagen.
Avatar billede fckcasper Nybegynder
12. maj 2005 - 12:01 #1
hvor mange penge hvade du tænkt dig, at skulle have ved et salg ?
Avatar billede kfd Praktikant
12. maj 2005 - 12:13 #2
Det har jeg faktisk ikke rigtig nogen idé om. Derfor har jeg oprettet denne tråd. Men jeg har givet 1000 for designet + jeg har selv lagt en del arbejde i den. Men hvad vil du tro man kan få for den?
Avatar billede michael-k Nybegynder
13. maj 2005 - 12:37 #3
Domæne nanvet alene er jo genialt, hvis man så bare lavede en lidt mere prof side.

Selve designet er intet værd, jeg vil ikke tro at du vil få nogle til at kører vidre med det design. Eller med andre ord 1000 kr for det design vil jeg kalde bonde fangerri ;)

Men er du heldig at finde manden som brænder for odds, så kan du nok få lidt for domænet. Ellers prøv at sælge til tipstjenesten, det kunne jo være de var intresseret i domænet ;)
Avatar billede fckcasper Nybegynder
13. maj 2005 - 13:01 #4
500 kr for domænet ??
Avatar billede vistodk Nybegynder
16. maj 2005 - 19:31 #5
ville give 300,- for domænet, men ikke andet.  Hvis der var 1000 medlemmer i forummet eller ligende, ville sitet være penge værd - ellers ikke
Avatar billede kfd Praktikant
17. maj 2005 - 08:42 #6
Det var godt nok ikke meget.

Hvis man skulle gøre forsøget med at sælge domænet til Tipstjenesten, hvordan skal man gribe det an, for at få det bedste resultat.
Avatar billede vistodk Nybegynder
17. maj 2005 - 12:10 #7
hvis der ingen bruger er, er det ikke noget værd. Det er et for lang navn til man kan regne med typeins.- prøv evt. at sætte den på www.qxl.dk
Hvad havde du selv regnet med at få for den
Avatar billede kfd Praktikant
17. maj 2005 - 13:24 #8
Jeg havde regnet med at få mindst 1000 kr i alt for designet og domænet.

Er der andre steder end qxl.dk man kan sætte en hjemmeside til salg.
Avatar billede vistodk Nybegynder
17. maj 2005 - 14:04 #9