Avatar billede ronni112 Nybegynder
11. maj 2005 - 22:48 Der er 1 løsning

Ros til HP

Jeg er jo den heldige ejer af en bærbar fra HP...
Har haft en meget positiv oplevelse som jeg lige vil dele med jer andre :)

Onsdag morgen går min PC i sort... Virkelig sort.
Den vil end ikke tænde men summer blot underligt. Ingen lys nogen steder...

Jeg ringer lidt rundt og ender til sidst ved HP support...
5 min efter jeg har forklaret problemet og givet dem mit serienummer, får jeg besked om at en fragtmand vil komme fredag og hente min PC...

Fredag kom UPS og hentede skramlet...
Og idag, Onsdag... Dvs blot en uge efter problemet opstod, fik jeg min PC tilbage og fuld funktionel tilstand og med besked om at det var bundkortet der var røget sig en tur...

Er det service, eller er det service?
Og så taget i betragtning af et reperationen foregik i England?

Eneste minus var dog at de formatterede harddisken :(
Også selvom jeg bad damen i telefonen skrive at dette helst ikke måtte ske... Men det var vel nødvendigt?

Så det her er ikke et spørgsmål!
Har bare lige brug for at dele denne oplevelse med jer andre!
Avatar billede ronni112 Nybegynder
27. februar 2007 - 15:12 #1
Lukket