Avatar billede jolldasch Nybegynder
02. april 2001 - 22:37 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

swf filer

Hvordan kan man åbne swf filer. Jeg formoder, at det er noget flash. Kan det over hovedet lade sig gøre at decopeile dem - alstå det er open source.
Avatar billede ezzuk Nybegynder
02. april 2001 - 22:39 #1
flash
Avatar billede Beach Mester
02. april 2001 - 22:39 #2
Nej, du kan implamentere dem i en ny flash film (*.fla) men det kan ikke lade sig gøre at se hvordan de er lavet. Der findes programmer der siger de kan, men det kan det altså IKKE!
//Beach
Avatar billede jolldasch Nybegynder
02. april 2001 - 22:39 #3
Kan det downloades?
Avatar billede ezzuk Nybegynder
02. april 2001 - 22:39 #4
d\'oh, havde ikke læst spm\'et ordentligt igennem. jeg formoder at man ikke kan det...
Avatar billede Beach Mester
02. april 2001 - 22:40 #5
Det ligger i dit casch bibliotek på computeren!
//Beach
Avatar billede Beach Mester
02. april 2001 - 22:41 #6
Når du har fundet den klikker du bare op den og vælger din browser som program til at se den, så dukker den frem på skærmen!

//Beach
Avatar billede ezzuk Nybegynder
02. april 2001 - 22:43 #7
det er jo som at sige, at det kan lade sig gøre med et billede.
Avatar billede ezzuk Nybegynder
02. april 2001 - 22:44 #8
altså, decompile..
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
02. april 2001 - 22:45 #9
Der findes et program sørger for at man kan importere en swf i Flash, men du kan ikke ændre i den. Højest sætte den ind i din egen film.

http://www.buraks.com
Avatar billede hoejrup Nybegynder
02. april 2001 - 22:47 #10
Du kan se dem i din browser, hvis du har et flash plugin.

/per
Avatar billede jolldasch Nybegynder
02. april 2001 - 22:47 #11
Jeg har downloaded det hele. Jeg ville bruge det til at finde ud af, hvor links\'ene fører hen
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
02. april 2001 - 22:50 #12
\"ActionScript viewer\" fra http://www.buraks.com. Her kan du se alle actions og værdier på variabler, men det koster en smule...
Avatar billede jolldasch Nybegynder
03. april 2001 - 10:14 #13
Findes der lignende programmer som ASV. Det var eller noget i den retning jeg ledte efter, men har ikke råd til at købe det. Er der noget freeware
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
03. april 2001 - 12:23 #14
Der findes ikke andet. Du kan forsøge at åbne din swf i Notepad og glo den igennem, måske du kan finde links´ene der. De står der, men de er sikkert ikke nemme at finde.