Avatar billede jens123 Nybegynder
09. maj 2005 - 22:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvad er C2S

Har lige leget med et sniffer program til netværk. Så fandt jeg efter at have været inde på en hjemmesiden følgende file.

2FE49295@00000009.C2S

Så er mit spørgsmål hvad er C2S for noget.

Gerne dybere forklaring. (links tages osse.)
Avatar billede jens123 Nybegynder
09. maj 2005 - 22:26 #1
Det kan selvfølgelig osse være noget programmet bruger, som betegnelse på en send POST besked.

Ved det ikke.

håber nogen kan et svar
Avatar billede olebole Juniormester
10. maj 2005 - 01:56 #2
<ole>

Hvad folk vælger at skrive, siger en del om deres psykologiske profil. Er man så naiv, at man downloader og installerer et sniffer program fra en formodentlig ukendt kilde, må man jo forvente, hvad somhelst.
Det kan være alt muligt - dog har det intet med HTML at gøre  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede jens123 Nybegynder
10. maj 2005 - 14:58 #3
kom nu er det ikke en der giver at skrive noget som svar, så jeg kan få lukket spørgsmålet.
Avatar billede olebole Juniormester
11. maj 2005 - 01:39 #4
Svar selv og accepter svaret, så lukkes spm'et. Jeg skal ikke have points her  :)
Avatar billede jens123 Nybegynder
23. juni 2005 - 19:24 #5
gn