Avatar billede skalskar Nybegynder
09. maj 2005 - 20:12 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Fjerne addresser i msn

hei eksperter.

Ja mit spørgsmål lyder umidelbart enkelt. Men jeg snakker om de "log på" addresser der ligger gemt i msn, fra andre personer der har været på med deres konto.

I ved når man skal logge på, kan man rulle i en menu, som hvis nok hedder "E-mail addresse" og så står alle de andre addresser der har været på denne pc?

dem vil jeg gerne kunne fjerne? er det muligt?

HJÆLP!
Avatar billede jokkejensen Novice
09. maj 2005 - 20:13 #1
under brugerkonto i kontrol panel skulle dette være muligt..
Avatar billede nopsen Ekspert
09. maj 2005 - 20:18 #2
start - kør, skriv control userpasswords2, vælg fanebladet avanceret - administrer adgangskoder, fjern de brugere du ikke vil ha på listen.
Avatar billede jokkejensen Novice
09. maj 2005 - 20:18 #3
brugerkonti -> "vælg konto" -> ændre mit .Net passport -> Andre relaterede opgaver -> Administration af dine gemte adgangskoder -><-
Avatar billede skalskar Nybegynder
09. maj 2005 - 20:22 #4
hmm man kan noget med det passport .NET ting. men kan ikke lige finde noget med det. vilel være fedt hvis du måske vidste præcis hvor man kan gøre det, hvis man altså kan??
Avatar billede nopsen Ekspert
09. maj 2005 - 20:23 #5
hvis du følger beskrivelsen, burde det ikke gå galt.
Avatar billede nopsen Ekspert
09. maj 2005 - 20:24 #6
du skal klikke på den knap der hedder administrer adgangskoder når du er inde på fanebladet avanceret, kan du finde det?
Avatar billede nopsen Ekspert
09. maj 2005 - 20:25 #7
det er knappen lige ved siden af den med net passport du skal klikke på
Avatar billede skalskar Nybegynder
09. maj 2005 - 20:28 #8
jokkejensen ---> kan desværre ik´ke helt få din metode til at virke:S eller vilel jeg da have delt pointene mellem jer men..

Tak for hjælpen begge
Avatar billede jokkejensen Novice
09. maj 2005 - 20:33 #9
helt ok..
Avatar billede nopsen Ekspert
09. maj 2005 - 20:33 #10
selv tak :)