Avatar billede agumulator Nybegynder
09. maj 2005 - 18:07 Der er 5 kommentarer

Tilkobling af Ipod

Jeg har netop købt en ipod og tilkoblet den via et firewirekort i pcmcia-porten. Jeg har installeret ipoden og systemet har i den forbindelse kunnet komme i kontakt med ipoden. Når installetionen så er færdig og jeg har genstartet, kan jeg ikke finde ipoden; hverken gennem windows som ekstern harddisk eller gennem itunes. Kan nogen hjælpe mig med dette problem?
Avatar billede onkelmor Nybegynder
09. maj 2005 - 18:13 #1
Har du prøvet at tage koble iPodden fra og tilslutte den igen?
Avatar billede agumulator Nybegynder
09. maj 2005 - 18:26 #2
Ja, mange gange. Jeg har også prøvet at genstarte computeren og at geninstallere itunes.
Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2005 - 18:35 #3
Kan det være du skal restarte iPod'en mens den sidder i? (Et skud i tågen.. det gøres ved at holde menu og play inde samtidig)
Avatar billede milter Ekspert
09. maj 2005 - 22:39 #4
Måske et lidt dumt spørgsmål, men er dit firewirekort aktiveret?
Avatar billede agumulator Nybegynder
09. maj 2005 - 23:02 #5
Ja, mit firewirekort er aktiveret