Avatar billede soag Nybegynder
08. maj 2005 - 14:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

PC til 4000,-

Hej,

jeg har fået til opgave, at finde en computer til min lillebror på 11. Det er hans første PC, og den skal fortrinsvis bruges til at spille på. Han er ikke top proff gamer, så computeren behøver ikke have det vildeste grafikkort - men stadig kunne trække de fleste spil.

Jeg er inkarneret Mac-bruger, så jeg ved ikke så meget om PC.

Jeg har kigget på en Dell, men det genere mig, at fladskærmen er så dyr. Den koster 1700,- + prisen for den normale 17" skærm. Det syntes jeg er for dyrt for en opgradering.

Jeg vil gerne finde en "mærke PC" til ham (Dell, HP, Siemens, IBM osv), og ikke en saml-selv.

Budgettet siger 4000,- excl skærm, men incl. Windows.
Avatar billede hrvig Nybegynder
08. maj 2005 - 18:39 #1
Dav. Synes lige du skal kigge i el-gigantens katalog.. Mener der skulle være en PC til 4000,- denne uge.
Avatar billede soag Nybegynder
17. maj 2005 - 19:33 #2
Avatar billede huset Praktikant
17. maj 2005 - 19:43 #3
luk det ene!