Avatar billede krsk Nybegynder
08. maj 2005 - 13:58 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

Direkte fil overførsel - Ingen FTP!

Hej

Jeg sørger et program som kan oprette en fornuftig og helst krypteret forbindelse med to pc'er over nettet...de to pc'er har ikke deres egen IP'er. MSN er ikke krypteret og det går alt for langsomt osv osv.

Findes der noget alternativ? Der skal vel egentlig en trediepart med en IP ind i billedet eller?

Vh
krsk
Avatar billede overloaded Mester
08. maj 2005 - 14:06 #1
SSH som understøtter SFTP
Avatar billede krsk Nybegynder
08. maj 2005 - 14:07 #2
Jammen, det er jo netop ftp og kræver vel en ekstern ip, eller?
Avatar billede overloaded Mester
08. maj 2005 - 14:15 #4
Avatar billede krsk Nybegynder
08. maj 2005 - 14:18 #5
Skal man stadig ikke bruge en ekstern IP??????
Avatar billede overloaded Mester
08. maj 2005 - 14:18 #6
Avatar billede overloaded Mester
08. maj 2005 - 14:19 #7
Ved det ikke, jeg kører det både over lan og wan.
Avatar billede overloaded Mester
08. maj 2005 - 14:20 #8
Det 1042-bit kryptering.
Avatar billede krsk Nybegynder
08. maj 2005 - 14:20 #9
Halllooo :-) Prøv lige at læse spørgsmålet igen...de svar indeholder alle programmer som kræver at du har en fast ip adresse...eller hvad?
Avatar billede krsk Nybegynder
08. maj 2005 - 14:21 #10
hvad gør du ved WAN, angiver du ikke en ip for at kunne connecte eller hvis nogen skal connecte til dig?
Avatar billede overloaded Mester
08. maj 2005 - 14:23 #11
Ved ikke om du skal have fast ip.
Så vent til der kommer en anden.
Avatar billede overloaded Mester
08. maj 2005 - 14:25 #12
Avatar billede jens_bach Nybegynder
09. maj 2005 - 21:57 #13
hvis du ikke har en wan ip du fx kan nat'ed ind til din pc, så er der ikke en hurtig måde, alle date skal jo via en 3 part (msn microsoft)

så hvis du ikke kan nat'ed så er det bæste nok msn, du kan eventuelt krypterer med pgp
Avatar billede krsk Nybegynder
09. maj 2005 - 22:08 #14
Hej

Tak for input og svar.

Dette er den bedste løsning jeg har fundet...det er ikke direkte...men faktisk er det en fordel..da min pc ikke behøver at være tændt...når først den er sendt.

https://www.yousendit.com/

Jens, du får en 50%...