Avatar billede ronaldo7 Nybegynder
08. maj 2005 - 13:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til bærbar

Hej,
Jeg skal have en ny bærbar den skal min. have:

15" SXGA skærm (1400x1050)
5,5 time batteri levetid
60 GB
512 MB Ram
Centrino teknoligi
Wireless LAN
Bluetooth
DVD Dual brænder

Nogen der kan hjælpe mig?

Hilsen Kenneth
Avatar billede ronaldo7 Nybegynder
08. maj 2005 - 13:09 #1
Og så skal den være så let og tynd som muligt.. Designet skal være "Firkantet", ikke nogle runde hjørner.

Glemte jeg lige
Avatar billede birkemose Nybegynder
08. maj 2005 - 13:35 #2
Gå ind på www.laptops.dk og vælg ibm p42 jeg mener den koster omkring 12-13000 kr.
Avatar billede rynke10 Novice
09. maj 2005 - 02:40 #3
http://www1.euro.dell.com/content/products/compare.aspx?c=dk&cs=dkdhs1&id=inspn&l=da&s=dhs
Jeg har selv en Dell som jeg er rigtig glad for og priserne er også i orden

Har tidligere haft en toshiba og også der var alt i orden, var især overrasket over deres service. Engang gik den istykker lige efter jeg havde fået den. Jeg ringede og de bad mig sende den direkte til deres værksted. Jeg sendte den afsted med posten om tirsdagen, torsdag morgen kom den retur og var lavet, det var rigtig flot.
http://nordic.computers.toshiba-europe.com/cgi-bin/ToshibaCSG/model_index_page.jsp?LNG=19&service=ND&ID=2327