Avatar billede jakob1233 Nybegynder
08. maj 2005 - 11:11 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

cxc.dk

Vurdering af www.cxc.dk
Avatar billede webt Nybegynder
08. maj 2005 - 12:33 #1
Vil lige lægge ud med at sige at jeg langt hen ad vejen rigtigt godt kan lide designet, men der er jo altid et men.

Navigation er ikke særlig intuitiv, ikke særligt tit man ser navigation i bunden af siden så brugerne er ikke klar på at lede efter den der og selv ved 1024x768 ligger navigationen uden for vinduet dvs der skal scrolles for at finde den, det er under alle omstændigheder ikke acceptabelt fra et brugervenlighedssynspunkt.

Siden ser ens ud i de browsere jeg har prøvet, Firefox 1.0.3, opera7.54, ie6 og ie5.5 så thumbs up der det kunne jo ikke være meget bedre.

Siden loader hurtigt osv, så har ikke så meget andet at brokke mig over andet end navigation, håber du kan bruge det mvh

Martin
Avatar billede busschou Praktikant
08. maj 2005 - 12:35 #2
Enig i det med navigationen - og enig i at den ser ens ud i forskellige browsere
Utroligt nok da du ikke har erklæret hverken en doctype eller et tegn sæt
God kode stil ville være at du erklærede disse alligevel og evt derefter går ind på
validator.w3.org for at validere siden

Eller pæn side :o)
Avatar billede webt Nybegynder
08. maj 2005 - 12:36 #3
Også enig i at w3c burde overholdes :)
Avatar billede dumza Nybegynder
09. maj 2005 - 07:26 #4
syntes den skal have 9 ud af 10 pga at den er meget flot opbygget men, top logoet skal der leges med noget mere..
Avatar billede kimmys Nybegynder
09. maj 2005 - 16:12 #5
synes lige at 9 ud af 10 er lidt for meget!

Men en rigtig pæn side!

Er enig med alle I andre om det med navigationen! havde ikke langt mærke til den og jeg køre endda i 1280*960!

Der er kun lige et par småting jeg vil nævne! =)

Den baggrund der er bag ved AAB VS. Viborg F.

Jeg synes det er liiiige lidt for tydelig, den genere i hvert fald mig når jeg skal læse hvad der står.. synes du skal lave den lidt mere lys i det!

Riversangen:
synes ikke det er pænt at bare åbne et helt nyt vindue med en sang.. et javescript med et lille popup vindue, som passede i størrelsen, ville jeg nok ha' foretruket!

Merchandise:

synes jeg er fin nok at den åbner i samme side, synes jeg også du kunne ha' gjort med sangen! Men, hvordan komme jeg tilbage til forsiden? Det er jo ikke noget link til forsiden i menuen (ved godt man kan trykke på top logoet, men det er ikke alle der lige tjekker det!)

Kontakt:
Du skal beskytte din mail adr. på kontakt siden! Kig lidt her: http://www.html.dk/artikler/00041/
og jeg synes at en lille kontakt form ville være passende!
Har en kode til dette hvis du ønsker det!

din nedtælling på siden mellem kampene synes jeg er lidt "kedelig" Den bliver jo kun opdateret når selve siden gør! Jeg har en i javascript som opdatere sig selv hele tiden. når fx kampdagen er der kan der står Nu spilles kampen mellem VFF og EFB! og når den er slut kan der stå at kampen er forbi!

__________________________________________

Men kan ikke forstå at hvis det er en fanside for VFF hvorfor der er så ikke er en pind om spillerne og klubben? altså, det synes jeg da er helt
Avatar billede kimmys Nybegynder
09. maj 2005 - 16:18 #6
Arrrrhhh fandens!

Jeg er ikke færdig.. det er bare når man skal skrive i dette lille felt og trykke frem og tilbage i teksten så kommer man til at ramme send!!

__________________________________________

Men kan ikke forstå at hvis det er en fanside for VFF hvorfor der er så ikke er en pind om spillerne og klubben? altså, det synes jeg da er helt obiligatorisk!

Jeg forstår forresten heller ikke at logoet i toppen af siden er et på forsiden men et andet på alle de andre sider, men du er måske i gang med at designe lidt :D

bum bum.. tror ikke jeg lige har mere!

he he jo.. forummet passer jo godt til fodbold! Og jeg kan godt li' at du bruger phpBB! =) Men synes at det er underligt der står "Debatten" på hjemmesiden men forum i forummet.. i må enten kalde den det ene eller det andet! Synes at forum er det bedste valg! =)

Men en rigtig pæn side!

Jeg vil mere sige 9 med pil op ud af 13 =)
Avatar billede kimmys Nybegynder
09. maj 2005 - 16:40 #7
*"Jeg forstår forresten heller ikke at logoet i toppen af siden er et på forsiden men et andet på alle de andre sider, men du er måske i gang med at designe lidt :D" Min fejl, kan se den skifter på alle sider!

Kan se at I ikke har så i kan sende nyhedsbreve/mails ud eller tilmelde sig det!

Hvis det er noget i overvejer så synes jeg i skal kigge lidt på:
http://www.listmessenger.com/

Det er et vildt godt! Bruger det selv! Hvis i har mellem 0 og 200 brugere kan i bruge den der hedder "ListMessenger Light 1.0" den er gratis men hvis I har flere skal i købe "ListMessenger Pro 1.0" til omkring de 250 kr!

Men kig lidt på den den er uhyr god og nem at bruge! Nyhedsbrevene kan designes i HTMl og ligne jeres hjemmeside og meget mere!
Avatar billede jakob1233 Nybegynder
12. juni 2005 - 17:31 #8
lukket
Avatar billede busschou Praktikant
12. juni 2005 - 17:40 #9
ok lukket ..så ingen af vores svar hjalp dig... hmmm "tak for hjælpen selv da"
Avatar billede kimmys Nybegynder
23. juni 2005 - 09:18 #10
Det synes jeg faktsik også er rimelig frækt! Synes selv at jeg gav en rimelig god dyb og lang forklaring! Det tager altså lidt tid, så lidt point til folket synes jeg også ville ha' været mere end fair!
Avatar billede webt Nybegynder
23. juni 2005 - 10:08 #11
Helt enig