Avatar billede pjotriljitsj Nybegynder
07. maj 2005 - 23:12 Der er 3 kommentarer

data er blevet til en log-fil

Jeg har kopieret filer fra en bærbar amitech, der skulle til reparation, til en flytbar maxtor usb-hardisk. Amitechen kunne ikke repareres og jeg har fået en ny. Men nu er der kun en log-fil på 67 mb tilbage på harddisken, alle filerne er væk. Har ikke brugt harddisken siden kopieringen. Har forsøgt med getdataback, der fandt logfilen som jeg ellers ikke kunne se. Hvad kan der være sket og kan filerne gemme sig i den store log-fil eller er kopieringen overhovedet ikke lykkedes?
Avatar billede serverservice Praktikant
07. maj 2005 - 23:48 #1
ja, Din kopiering er ikke gennemført rigtigt- så der har været problemer med harddisken - muligvis derfor du sendte den til reparation.
Der findes en del gode testere til harddisk hvis du får brug for nogle igen
Se www.ultimatebootdisk.com

Hvis ikke getdataback kan redde dine data tror jeg ikke der er nogen løsning - hvilken filtype er det ?
Avatar billede pjotriljitsj Nybegynder
08. maj 2005 - 00:44 #2
harddisken var ok, det var skærmen der gik ned. jeg kopierede fra mappen dokumenter, mail, foretrukne osv og nu ligger der en .log.
Avatar billede serverservice Praktikant
19. juni 2005 - 19:12 #3
Ved ikke hvad er galt , men prøv om du kan åbne filen med undisker
http://downloads-zdnet.com.com/3120-20-0.html?qt=create+image&tg=dl-20  Undisker